2 دانش‌آموز پژوهشگر برتر هرمزگانی مدال طلا دریافت کردند

هرمزگان(پانا) - پژوهشگران فعال پژوهش سرای دانش آموزی شهید اصغر قاسمی ناحیه یک بندرعباس در نمایشگاه expo science 2022 مدال طلا دریافت کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۲۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
2  دانش‌آموز پژوهشگر برتر هرمزگانی مدال طلا دریافت کردند

مریم محرمخانی مدیر پژوهشسرای شهید اصغر قاسمی ناحیه یک بندرعباس در این باره گفت: فاطمه شبل الحکما و مبینا شیخی فینی دو پژوهشگر برتر پژوهش سرای دانش آموزی شهید اصغر قاسمی به نمایشگاه و جشنواره بین المللی expo science 2022 در امارات متحده عربی دعوت شدند.

وی خاطر نشان کرد: فاطمه شبل الحکما و مبینا شیخی فینی هنرجویان هنرستان نمونه خلیج فارس و اعضای فعال پژوهشسرا دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ابن سینا در گرایش محیط زیست با پروژه تولید هوای مطلوب در فضای باز بر اساس معماری پایدار (محوریت بادگیر) به نمایشگاه expo science 2022 دعوت شدند و مدال طلای این جشنواره را از آن خود کردند.

محرمخانی تصریح کرد: این نمایشگاه هر دو سال یک بار در کشور های مختلف برگزار میشود و ۳۰ کشور در این مسابقه شرکت میکنند که امسال در امارات متحده عربی برگزار شد و آثار و غرفه دانش آموزان مورد استقبال برگزار کنندگان مراسمات کشورهای اروپایی و امریکای جنوبی و مدیر ارشد ناسا قرار گرفت و دانش آموزان ضمن ارائه پروژه خود به بازدیدکنندگان مدال طلای این جشنواره را دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار