مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

۱۸ درصد جمعیت دانش‌آموزان استان در مدارس غیردولتی هستند

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این که ۱۸ درصد جمعیت دانش‌آموزان استان در مدارس غیردولتی هستند، بر اهمیت بودن مدارس و مراکز غیردولتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۸ درصد جمعیت دانش‌آموزان استان در مدارس غیردولتی هستند

جعفر پاشایی در گفت و گو با پانا گفت: اجلاس سراسری مدیران و روسای ادارات مشارکت های مردمی و مدارس و مراکز غیردولتی کشور به میزبانی آذربایجان شرقی به مدت دو روز در تبریز برگزار می‌گردد.

وی افزود: ماموریتی که به این اجلاسیه محول شده ،تعیین برنامه های سال تحصیلی جدید، تعیین شهریه و ارتقای سطح کیفی و کمی مجموعه آموزش و پرورش در مراکز غیر دولتی است.

وی ادامه داد: طبیعی است که با توجه به این بخش و نظارت بر آن می‌توان گره های پیدا و پنهان این مجموعه را باز کرد. شوراهای نواحی و مناطق، ماموریت پرداختن بر این امر را دارند چرا که این بخش بسیار حائز اهمیت است و در سراسر کشور بیش از ۲ میلیون نفر دانش آموز در مدارس و مراکز غیردولتی در حال تحصیل هستند.

پاشایی اظهار داشت: در استان آذربایجان شرقی نیز ۱۵۰ هزار نفر دانش آموز در بیش از دو هزار مرکز و مدرسه غیردولتی تحصیل می‌کنند که حدود ۱۸ درصد از جمعیت دانش آموزان استان را شامل می‌شود.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خاطر نشان کرد: مجموعه ای به عنوان مهندسی مجدد حوزه مدارس و مراکز غیردولتی به شکل غیر استنادی در حال شکل گیری است تا برای سال تحصیلی جدید برنامه‌ای منسجم تبیین شود که در جلسات این دو روز به صورت‌ اختصاصی بیان خواهد شد و استان ما نیز در این امر پیشتاز می‌باشد و هر ماموریت و برنامه ای که از طرف وزارت ابلاغ گردد در استان اجرایی و عملی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار