معاون وزیر آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش رکن اصلی رشد تمدن است

تبریز (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به ماموریت اصلی آموزش و پرورش مبنی بر تربیت دانش‌آموزان تراز انقلابی، آموزش و پرورش را رکن اصلی رشد تمدن دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۲۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش رکن اصلی رشد تمدن است

احمد محمود زاده در گردهمایی روسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در تبریز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد این ماه گفت: در آموزش و پرورش ایران اسلامی، سازمان های مردم نهاد و خیرین در قالب های مختلف در کنار آموزش و پرورش بوده اند و مشارکت های قابل توجهی در تربیت دانش آموزان داشته اند و محل سواد آموزش فرزندان این مرز و بوم از مشارکت این عزیزان سرچشمه می گیرد.

وی افزود: فعلا این نهادها و خیرین با وزارت آموزش و پرورش همواره موجب هم افزایی کمیت و کیفیت آموزش و پرورش شده است. ماموریت بسیار خطیری در سند تحول و بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر تربیت نیروی انسانی تراز انقلابی داریم که با عنوان بزرگترین سرمایه کشورمان نهاده شده است.

محمودزاده ادامه داد: در همین بیانیه، تعلیم و تربیت به ویژه آموزش و پرورش را رکن اساسی می دانند و این برنامه فقط از عهده آموزش و پرورش بر نمی آید و بنابراین نیروی انسانی بزرگ ترین سرمایه کشور و آموزش و پرورش رکن اصلی رشد تمدن است.

وی اظهار کرد: ما در آموزش و پرورش نیازمند این هستیم که مشارکت همه عزیزان را داشته باشیم تا سند تحول بنیادین را به نحو احسن اجرایی کنیم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: همه دانش آموزان جمهوری اسلامی باید مومن، معتقد و ولایت پذیر تربیت شوند و آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند آن را انجام دهد بلکه با همین نهادهای مشارکتی و مردم و دستگاه های دولتی این ماموریت عظیم و سنگین قابل اجرا است.

محمودزاده در پایان خاطرنشان کرده و گفت: حدود دو میلیون جمعیت دانش اموزی در بخش مدارس غیردولتی نشان دهنده تاثیر این مدارس در تربیت انقلابی دانش آموزان و فرزندان این کشور است. امیدواریم تا شاهد مشارکت هر چه بیشتر نهاد ها و مردم در راستای تربیت نیروی انسانی تراز انقلابی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار