برگزاری پویش ایران سرسبز در آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج

کرج (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه ۳ کرج از برگزاری پویش ایران سرسبز همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش ایران سرسبز در آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج

هادی خان محمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه سه کرج در آغاز مراسم پویش ایران سرسبز که با همکاری معاونت ابتدایی و جمعی از مدیران مدارس برگزار شد، گفت: این پویش که با شعار هر ایرانی یک درخت و به یاد شهدای گرانقدر و همچنین همکاران فقید در ایام کرونا برگزار شد، با مشارکت دانش آموزان به ویژه تشکل‌های دانش‌آموزی می تواند گام موثری در احیای پوشش گیاهی و حفظ محیط زیست باشد.

وی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ درختکاری در بین نسل جوان و نوجوان تصریح کرد: منابع طبیعی متعلق به یک دستگاه و یا فرد خاصی نیست و متعلق به همه مردم است و همه ما در حفظ و حراست از منابع طبیعی مسئول هستیم.

خان‌محمدی بیان کرد :حفظ منابع طبیعی به عنوان فرهنگ عمومی رسالتی همگانی است و چنین پویش هایی نشان از همراهی همه ما برای حفظ منابع طبیعی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره ایران سرسبز نیز در بخش مسابقات متنوع ویژه دانش آموزان، اولیا و همکاران تا ۲۰ اسفند فعالیت خواهد داشت که علاقه مندان می توانند از طریق شبکه شاد به آدرس https://shad.ir/iranesarsabz ضمن کسب اطلاعات بیشتر در این مسابقات شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار