معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردبیل:

دیدار با خانواده شهدا موجب عزت و افتخار است

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل بیان کرد دیدار با خانواده شهدا موجب عزت و افتخار است.

کد مطلب: ۱۲۶۲۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با خانواده شهدا موجب عزت و افتخار است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، سید‌غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل، در جریان دیدار با خانواده و مادر مربی شهید جعفر محمد قلیان ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی اظهار کرد: امروز عزت، آبرو و سربلندی که ملت ما در دنیا دارد همه از برکات خون شهدا است.

وی به اهداف والای شهدا اشاره کرد و گفت: همه باید در راستای اهداف مقدس شهدا گام برداریم، چرا که همه ما آنچه داریم از برکات وجود شهداست.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تأکید کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، میراث ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و افتخار و پالایش روح انسان است.

خلیلی موسوی در گفت وگو با مادر شهید، از صبر انقلابی و از مساعی و اهتمام ارزنده ایشان در توسعه و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تشکر و قدردانی کرد و افزود: همه ما می بایست صبر، استقامت و پایداری خانواده های معظم شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

در پایان این دیدار ضمن استماع توصیه های مادر شهید والامقام "جعفر محمدقلیان" با اهداء لوح سپاس از این بانوی بزرگوار تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار