اعلام اسامی هیات رئیسه مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی قم در بخش دختران

قم (پانا) - انتخابات مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان قم ویژه دختران، در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی هیات رئیسه مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی قم در بخش دختران

انتخابات مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان قم، در آئینی در سالن جلسات شهیدسلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار و اسامی اعضای هیات رئیسه اعلام شد.

در ابتدای این آئین، «رسول ملایی» مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم با تبریک موالید ماه شعبان، اظهار کرد: رقابت انتخاباتی کاندیداها در عرصه فعالیت‌های سازمان دانش آموزی، نوعی تلاش خالصانه و دلسوزانه توام با رفاقت، دوستی و همدلی برای پیشبرد اهداف تربیتی با مشارکت دانش آموزان است.

وی با تشکر از تمامی کاندیداهایی که با احساس مسئولیت، وارد عرصه انتخاباتی شدند، افزود: مرحله مقدماتی انتخابات مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی در نواحی و مناطق برگزار شده و مرحله انتخاب هیات رئیسه این مجمع، در استان برگزار می‌شود.

ملایی ادامه داد: هیات رئیسه مجمع در استان همانند مجمع ناحیه، از یک مربی به عنوان رییس، دو دانش آموز پیشتاز، یک نماینده مجلس دانش آموزی و یک خبرنگار پانا تشکیل می شود و اعضای مجمع به مدت دو سال به انجام مسئولیت های محوله می پردازند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان قم با یادآوری شرایط اختصاصی دانش آموزان کاندیدا برای حضور در رقابت های انتخاباتی، گفت: دانش آموزان باید پایه نهم و دهم باشند؛ دانش آموز نهم باید دارای حداقل معدل 18.5 و دانش آموز دهم معدل 18 در خرداد 1400 و دارای انضباط عالی باشند.

در ادامه، با حضور «شهناز جراحی» مربی پیشکسوت پیشتازان سازمان دانش آموزی و «منصوره گنجی» و «جواد خانی» اعضای هیات نظارت بر انتخابات، مراحل مرسوم انتخاباتی در سه مقطع پیوسته زمانی ویژه مربیان، دانش آموزان پیشتاز و اعضای مجلس دانش آموزی و خبرنگاران پانا انجام و پس از شمارش آراء، «اکرم ابرقویی» مربی پیشتاز ناحیه یک آموزش و پرورش به عنوان رئیس مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی معرفی شد.

همچنین «زهرا بابایی خاوه» از شهرستان کهک و «زینب قدس پور» از ناحیه چهار آموزش و پرورش به عنوان نماینده پیشتازان هیات رییسه مجمع انتخاب شدند.

در بخش خبرگزاری پانا و مجلس دانش آموزی نیز بدلیل دو بار تساوی آرا، قرعه کشی به عمل آمد و طی آن، «مهسا رسولی» نماینده خبرنگاران پانا از آموزش و پرورش شهرستان کهک و «فاطمه مومن» نماینده مجلس دانش آموزی از شهرستان جعفرآباد به عنوان اعضای چهارم و پنجم هیات رئیسه مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی قم انتخاب و معرفی شدند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار