انتخابات مجمع اعضا و مربیان در بخش مربیان و یاور مربیان برگزار شد

زنجان (پانا) - سازمان دانش‌آموزی استان زنجان انتخابات مجمع اعضا و مربیان را در دو بخش یاورمربیان و مربیان برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجمع اعضا و مربیان در بخش مربیان و یاور مربیان برگزار شد

راویه قاسمی، رییس سازمان دانش آموزی استان زنجان در گفت و گو با پانا گفت: در ادامه برگزاری این انتخابات، با همت همکاران و کارشناسان و همکاری مسئولین مناطق و استقبال گسترده دانش آموزان پیشتاز استان، توانستیم روز پنجشنبه مورخ 12 اسفند 1400 انتخابات مجمع اعضا و مربیان را در دو بخش یاور مربیان و مربیان برگزار کنیم.

قاسمی ادامه داد: در این انتخابات2 دانش آموز پیشتاز در بخش دختران، زهرا جوادی از منطقه سجاسرود و حدیثه حیدری از منطقه انگوران و 2 دانش آموز در بخش پسران، ماهان مولایی از منطقه ابهر و مهدی گنج خانلو از منطقه سجاسرود به این مجمع راه یافتند.

وی افزود: در همین راستا انتخابات مربیان نیز برگزار شد که لیلا محمدی و محمدعلی احمدی یگانه از ناحیه 1 به عنوان منتخبین وارد مجمع اعضا و مربیان خواهند شد.

قاسمی یادآور شد: انتخابات اعضای مجمع در دو قسمت خبرگزارای پانا و مجلس دانش آموزی روز دوشنبه برگزار و منتخبین معرفی شدند.

گفتنی است مجمع اعضا و مربیان از 5 نماینده متشکل از یک مربی، دو یاور مربی، یک نماینده از مجلس دانش آموزی و یک نماینده از خبرگزاری پانا در دو قسمت دختران و پسران است که در راستای مشارکت ببیشتر دانش آموزان و مربیان در اهداف و برنامه های سازمان دانش آموزی تشکیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار