اولویت حفظ پایداری شبکه برق در دوران سخت پیش‌رو

تهران (پانا) - معاون هماهنگی توزیع توانیر در نشست سراسری آمادگی برای پیک 1401، بر ضرورت تلاش و هماهنگی برای حفظ پایداری شبکه برق در دوران سخت پیش‌رو تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اولویت حفظ پایداری شبکه برق در دوران سخت پیش‌رو

به گزارش وزارت نیرو، محمد اله‌داد با بیان این که تا پیک 1401 زمان زیادی باقی نمانده است، از همه شرکت‌ها خواست که تمام برنامه‌های ابلاغی را به صورت یکپارچه و هماهنگ اجرا کنند.

اله‌داد با اشاره به برنامه‌های تدوین شده و نیز نصب کنتورهای هوشمند در کشور گفت: انتظار این است که برنامه‌ها امسال نسبت به سال گذشته بهتر اجرا شود.
معاون هماهنگی توزیع توانیر همچنین صدور صورتحساب‌های برق مصرفی بر اساس آیین‌نامه جدید را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات صورت گرفته باید دقت نظر بیشتری در این خصوص صورت گیرد.
اله داد همچنین یک ماهه شدن صدور قبوض را برنامه‌ای برای مدیریت مصرف توسط مشترکان عنوان و اظهار کرد: در همین زمینه اطلاع‌رسانی به مشترکان باید به صورت گسترده صورت گیرد.
در این نشست همچنین مهدی مقیم زاده معاون راهبری شبکه برق نیز کلیات تامین و تقاضای برق در تابستان 1401 را عنوان کرد و با اشاره به این که به منظور کاهش ناترازی در تابستان پیش‌رو باید برای مدیریت مصرف تا 10 هزار مگاوات اقدام شود، از همه شرکت‌ها خواست که تفاهم‌نامه‌های امضا شده با صنایع و مشترکان را به منظور پتانسیل‌سنجی، زودتر از سال گذشته به شرکت مدیریت شبکه برق ارسال نمایند.
در این جلسه همچنین مدیران عامل شرکت‌های توزیع سراسر کشور به ارائه توضیحاتی از آخرین مراحل صدور صورتحساب‌ها و برنامه‌ریزی برای عبور از پیک بار 1401 پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار