مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات:

جشنواره نوجوان خوارزمی فرصتی برای شناسایی و بروز استعداد دانش‌آموزان است

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات از روند برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نوجوان خوارزمی فرصتی برای شناسایی و بروز استعداد دانش‌آموزان است

رمضان پروانه‌، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات به همراه معاون آموزشی و جمعی از همکاران اداری این مدیریت از روند جشنواره نوجوان خوارزمی (محور ادبیات فارسی، مرحله خوانش احساس واژه‌ها) که در‌ محل کانون تربیتی نور برگزار شد، بازدید به عمل آوردند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت در جمع همکاران و دانش‌آموزان، جشنواره نوجوان خوارزمی را فرصتی برای بروز استعدادها دانست و تشریح کرد: این جشنواره‌ها برای شناسایی استعداد شما دانش آموزان عزیز است، برای پیشرفت باید به دنبال علم باشیم، علم دریچه‌های زیادی را به روی شما باز خواهد کرد و برای بدست آوردن این پیشرفت‌ها باید‌ تلاش و رقابت سالم داشته باشید. امروزه ثابت شده است برای داشتن قدرت، باید به روز بود و علم داشت و در‌جهت پیشرفت علمی تلاش کرد.

وی بیان کرد: بدون هدف گذاری نباید گام برداشت، از فرصت‌هایی که در‌ اختیار ما قرار داده‌اند به سادگی عبور نکنیم و بدانیم در‌ چه راهی قرار است گام‌ برداریم در غیر این صورت فرصت‌ها به تباهی کشانده می‌شود. کسی که با هدف‌گذاری خوب، در یک مسیر حرکت می‌کند به هدفش می‌رسد.

رمضان پروانه مثبت اندیشی و پرهیز از منفی‌گرایی را موجب آرامش روحی و فکری یک فرد دانست و گفت: خداوند انسان‌ها را با تفاوت‌های زیادی خلق کرده است، پس تلاش کنیم با سایرین در همه زمینه‌ها تفاوت داشته باشیم، فرصت‌ها را برای کارهای بیهوده هدر ندهیم، در دوران زندگی پیش رو اگر نقشه راهمان را خوب ترسیم کرده و پس از آن به سوی مقصد حرکت کنیم، قطعا به نتیجه خواهیم رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار