آیین معارفه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران برگزار شد

مسعود بهرامی: با مشورت و خرد جمعی برای حل مسائل شهرستان‌های استان تهران گام برمی‌داریم

تهران (پانا) - سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در آیین معارفه خود گفت با کمک گرفتن از قوه جوانی و پویایی همچنین خدمات ارزنده همکاران باید به سمت اتکا بر آمار و اطلاعات و بستر فناوری رفت و در این راستا بحث مشورت و خرد جمعی بسیار موثر است.

کد مطلب: ۱۲۶۱۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین معارفه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران برگزار شد

در این مراسم محسن بهرامی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و به فال نیک گرفتن شروع فعالیت خود در این ایام مبارک و آرزوی سلامتی برای رهبر انقلاب اسلامی و توفیق پاسداری در مسیر تعلیم و تربیت اظهار کرد: شهرستان‌های استان تهران در اهداف تربیتی و آموزشی به عنوان استان نمونه قابل تعمیم در سراسر کشور است که با توجه به تعداد مناطق و نزدیکی به شهر تهران و اقتضائات قومی و محلی دارای شرایط فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی خاص است و دارای ظرفیت و امکاناتی است که بخشی بالفعل و بخشی هم بالقوه است که در حیطه فرهنگی، آموزشی و اقتصادی با کمک همکاران باید فعال شود.

بهرامی ادامه داد: وجود افراد و نهادهای موثر و فعال از جمله مجلس شورای اسلامی، نهادهای فرهنگی، کارخانجات و ظرفیت‌های اقتصادی در این استان و حمایت ویژه خیرین شهرستان‌های استان تهران و از همه مهمتر حمایت و همکاری فرهنگیان خدوم و زحمتکش در مناطق از اتفاقات خوبی است که در آینده قرار است شاهد آن باشیم.

وی تصریح کرد: اطلاعات و تجربیات گذشته برای ادامه مسیر راهگشای مشکلات است. همکاری و مشورت با وزارتخانه و دیگر حوزه ها همچنین جلسات کارشناسی برای بررسی موارد عملیاتی لازم به نظر می‌رسد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با اتکا بر ظرفیت اهتمامی عناصر محترم که در نواحی، اداره کل و مدارس داریم و روحیه جهادی و انقلابی این عزیزان، ما به اصلی‌ترین رسالت در گام دوم انقلاب نزدیک خواهیم شد. کمک گرفتن از قوه جوانی و پویایی و خدمات ارزنده همکاران به سمت اتکا بر آمار و اطلاعات و بستر فناوری رفته و در این راستا مشورت و خرد جمعی و همکاری با تمام افشار سازنده باید مد نظر قرار بگیرد.

بهرامی تأکید کرد: در حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش ظرفیت خوبی برای تحقق سند تحول بنیادین داریم که با هدف تکمیل قدم‌هایی که در گذشته برداشته شده و خدمت به همگان، امید است این تلاش‌ها نمونه و الگویی برای کشور شود.

وی در پایان از تلاش‌های سیدمجتبی هاشمی مدیرکل قبلی که در سخت‌ترین شرایط مسئولیت را به عهده گرفت، تقدیر کرد و گفت: از اعتماد مقام عالی وزارت آموزش و پرورش به خود تشکر می‌کنم و امیدوارم خداوند توفیق دهد شرمنده این اعتماد نشویم.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار