مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

پژوهش، محور اصلی تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم تقدیر از رابطین برتر پژوهش، پژوهش را محور اصلی تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۱۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش، محور اصلی تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت

مراسم تقدیر از رابطین برتر پژوهش با حضور مصطفی کلانتری مدیر، عباس آزادی معاون پژوهش و برنامه‌ریزی، حسین نصرالهی، کارشناس پژوهش و رابطین پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سالن شهید درهم پور برگزار شد.

مصطفی کلانتری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن تشکر از زحمات مجموعه پژوهش منطقه در برگزاری برنامه‌های پر محتوا در هفته بزرگداشت پژوهش، اظهار کرد: در دنیای امروز رشد و پیشبرد امور در عرصه‌های گوناگون که در نهایت به ارتقای سطح زندگی و معیشت جامعه و رشد شاخص‌های کلان یک کشور منتهی می‌شود به ابعاد مختلف پژوهش و کار کارشناسی وابسته است.

وی در ادامه پژوهش را محور اصلی تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: کاری که با تحقیق و پژوهش و مطالعه صورت پذیرد، بدون شک به سرانجام درست خواهد رسید و ما باید از تصمیمات آنی و اقدامات تزیینی جلوگیری کنیم که امروزه توانستیم با حضور رابطین پژوهش منطقه، به این امر مهم دست یابیم.

در پایان حسین نصراللهی، کارشناس پژوهش ناحیه یک بهارستان در خصوص انتخاب این افراد به عنوان رابط برتر منطقه اظهار کرد: پس از بررسی‌های دقیق در مستندات ارسالی از مدارس و فعالیت‌های صورت گرفته در هفته پژوهش، پنج نفر از همکاران به عنوان رابطین برتر از مدارس شناسایی ام البنین، جمهوری اسلامی، معصومین، آمنه و موفقیان یک شناسایی شدند و تقدیر از آنها صورت گرفت.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار