مدیر سازمان دانش آموزی استان قم:

نمایندگان مجلس دانش‌آموزی دهم تجربیات خود را در اختیار منتخبان جدید قرار دهند

قم(پانا)- مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم عنوان کرد نمایندگان دوره دهم مجلس دانش‌آموزی، تجربیات خود را به منتخبان و هیات رییسه مجلس جدید انتقال دهند تا شاهد تسریع در کاهش مشکلات آموزشی باشیم.

کد مطلب: ۱۲۶۱۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان مجلس دانش‌آموزی دهم تجربیات خود را در اختیار منتخبان جدید قرار دهند

«رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم طی سخنانی در جلسه هیات رییسه مجلس دانش آموزی دوره دهم که با موضوع افت تحصیلی و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سالن شهید سلیمانی این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: در مجالس نهم و قبل از آن، دانش آموزان استان در مجلس کشوری حضور پیدا می کردند، اما از دوره دهم به بعد شاهد شکل گیری مجالس دانش آموزی سطوح ناحیه ای و منطقه ای هستیم.

وی افزود: علیرغم محدودیت های کرونایی، برنامه های سازمان بخصوص مجلس دانش آموزی را از طریق بستر شاد پیش بردیم.

ملایی با بیان اینکه جلسه حاضر به دنبال پیگیری های رییس مجلس دهم و به منظور بررسی راهکارهای کاهش افت تحصیلی دانش آموزان در فضای مجازی برگزار شده است، عنوان کرد: افت تحصیلی موضوعی فقط منحصر به یک استان نیست بلکه در سطح کشور شاهد آن هستیم، هر چند در قالب نظرات گروه های آموزشی و دیگر مجموعه ها، برنامه هایی نیز در این راستا اجرا شده است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان قم با تقدیر از زحمات و تلاش های خالصانه و دلسوزانه نمایندگان دوره دهم مجلس دانش آموزی، ادامه داد: شایسته است نمایندگان دوره دهم تجربیاتشان را در اختیار منتخبین دوره یازدهم قرار دهند تا حاصل تلاش های گذشته، زودتر و بهتر به نتیجه برسد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار