نویسنده نوجوان اسلامشهری:

نویسندگان نقش بسزایی در قبال جامعه دارند

اسلامشهر (پانا) - نویسنده نوجوان اسلامشهری گفت نویسنده بودن یعنی یک جامعه وابسته حرف تو است و تو می‌توانی با قلمت طرز فکر یک جامعه را تغییر بدهی و سبب ایجاد اتفاقات زیادی شوی.

کد مطلب: ۱۲۶۰۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نویسندگان نقش بسزایی در قبال جامعه دارند

سلاله برجی، نویسنده نوجوان آموزشگاه شهید اورکی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت وگو با پانا اظهار کرد:«۱۴سال دارم و دانش‌آموز پایه نهم دبیرستان هستم و سال گذشته اولین کتاب من به نام خلاء ذهن به چاپ رسید‌.»

وی تصریح کرد:«نویسندگی را در مرحله اول برای خودم می‌خواستم به این منظور که هرچه آموختم را برای خود داشته باشم و بعدها علاقه‌مند شدم اطلاعات خود را به جامعه نیز انتقال دهم. مخاطب اصلی کتاب خلاء ذهن در جایگاه اول خودم هستم و خودم بیشتر از هر کسی به این کتاب احتیاج دارم و در جایگاه بعدی نوجوانان مخاطب من هستند. الگوی من در نگارش نویسنده انگلیسی زبان، دارن هاردی است که معروف‌ترین اثر وی کتاب مرکب است و به نظر من، نویسنده بودن یعنی یک جامعه وابسته حرف تو است و تو می‌توانی با قلمت طرز فکر یک جامعه را تغییر بدهی و سبب ایجاد اتفقات زیادی شوی و اهمیت بسزایی دارد که بتوانی به عنوان یک نویسنده یک جامعه را اداره کنی.»

برجی افزود:«نویسنده یک هنرمند است و با یک فرد عادی، دید و طرز فکر متفاوتی دارد. مخصوصا داستان نویسان و جامعه نویسندگان ما که بسیار کارشان خوب است و استعدادهای نویسندگی ما قابل ستایش است و جای پیشرفت دارد، همینطور از نوجوانان مستعد کشور حمایت می‌کنند.»

این نویسنده نوجوان آموزشگاه شهید اورکی آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد:«هم اکنون مشغول نوشتن کتاب دوم خود هستم و موضوع آن با کتاب قبلی من متفاوت است. سال گذشته از کتاب من رونمایی و در دهه فجر به عنوان مولف برتر اسلامشهر معرفی شدم و در اداره ارشاد اسلامشهر مراسم رونمایی دیگری نیز برگزار شد و همینطور در هفته پژوهش امسال نیز از من تقدیر به عمل آمد.»

گفتنی است، سلاله برجی در حال حاضر در کنار نوشتن کتاب جدید خود مشغول به تدریس در کارگاه نویسندگی دبیرستان شهید اورکی به صورت رایگان برای دانش‌آموزان مستعد است.

خبرنگار دانش‌آموز: هدیه اوصالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار