رئیس آموزش و پرورش منطقه کهریزک :

فعالان حوزه پرورشی باید دانش‌آموزان را با سیره و سنت امامان آشنا کنند

کهریزک (پانا) - رئیس آموزش و پرورش منطقه کهریزک ضمن گرامیداشت هفته امور تربیتی و تبریک ایام شعبانیه و عید مبعث گفت فعالان حوزه پرورشی باید دانش‌آموزان را با سیره و سنت امامان که سرچشمه آن پیامبر گرامی اسلام است، آشنا کنند.

کد مطلب: ۱۲۶۰۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالان حوزه پرورشی باید دانش‌آموزان را با سیره و سنت امامان آشنا کنند

محمدرضا افضلی‌نیا در مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی کهریزک گفت: پیامبر گرامی اسلام دینی کامل آورد و در طی ۲۳ سال تلاش کرد که ما را متوجه سازد که در کنار هم، انسانیت و مهربانی را گسترش دهیم؛ همه ما به عنوان پیروان پیامبر و دین اسلام باید به تک‌تک فرموده‌های ایشان پایبند باشیم و به آن عمل کنیم.

زهرا بی پروا، معاون پرورشی منطقه کهریزک نیز ضمن گرامیداشت هفته امور تربیتی بیان کرد: مربیان تربیتی بی‌توقع همه دانش‌آموزان و همکاران را به محبت و معرفت مهمان می‌کنند دلسوزانه و عاشقانه، پرچمدار تربیت میلیون‌ها دانش‌آموز هستند و عشق را در دل آن‌ها پرورش می‌دهند.

بی پروا افزود: فعالان امور تربیتی یادگار دو شهید فرزانه، رجایی و باهنر هستند و همگی ما مسئولان باید یاور و همراه هم در ارج نهادن به میراث شهیدان باشیم.

در این جلسه حجت الاسلام صالح از روحانیون پیشکسوت در عرصه تربیت و از خانواده معظم شهدا، درباره تقدم و اهمیت تزکیه، پرورش، تربیت و تشویق دانش آموزان به سمت مسائل دینی سخنرانی کرد.

همچنین در این مراسم از خانواده‌های شهدا، نیروهای فعال حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار