نشست اعضای مجلس دانش آموزی شهرستان اردل با فرماندار

اردل(پانا)-به مناسبت هفته امور تربیتی ، اعضای مجلس دانش آموزی شهرستان اردل در استان چهارمحال وبختیاری با یعقوب شکوهی فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۰۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست اعضای مجلس دانش آموزی شهرستان اردل با فرماندار

اعضای مجلس دانش آموزی شهرستان اردل به همراه ارژنگ‌بهرامیان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ، محمد صیدی مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان و دیگر کارکنان آموزش و پرورش شهرستان با یعقوب شکوهی فرماندار شهرستان اردل دیدار و گفت و گو کردند.

یعقوب شکوهی فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور هستند گفت: من تا چند روز پیش در دستگاه آموزش و پرورش خدمت میکردم و این برای من مایه افتخار است که در بین شما دانش آموزان باشم ، شما دانش آموزان هستید که آتیه سازان آینده ایران قوی هستید .

شکوهی در ادامه گفت: اعضای مجلس دانش آموزی از بین نمونه ترین دانش آموزان انتخاب شدند ، شما باید در مدرسه و جامعه الگویی کامل از هر نظر برای دیگر دانش آموزان باشید.

وی در ادامه بر مسئله امور تربیتی و پرورشی در دستگاه آموزش و پرورش تأکید کرد و اظهار داشت: مسائل آموزشی و تعلیمی از اهمیت بالایی برخوردارند اما باید به مسائل تربیتی نگاه ویژه تری داشته باشیم چراکه مسئله تربیت دانش آموزان اهمیت بسزایی دارد و درواقع تربیت نسل جوان در آینده جامعه تأثیر زیادی دارد.

در این نشست که در فرمانداری شهرستان اردل برگزارشد ، اعضای مجلس دانش آموزی به نمایندگی از دیگر دانش آموزان ، مشکلات‌ و مسائل دانش آموزان و مدارس را بازگو کردند و یعقوب شکوهی فرماندار تأکید کرد که حتما در جلسه ای که با شورای آموزش و پرورش خواهیم داشت به این مسائل اشاره خواهد شد تا چاره ای بیندیشیم.

خبرنگار پانا : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار