به مناسبت هفته تربیت اسلامی صورت پذیرفت:

دیدار مدیرکل آموزش پرورش هرمزگان با معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پروش

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش پرورش هرمزگان به مناسبت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی با معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پروش دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش پرورش هرمزگان با معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پروش

محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این دیدار، هشتم اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را به سکاندار حوزه پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش که رسالت اصلی امر تربیت نسل کودک و نوجوان را به عهده دارد صمیمانه تبریک گفت.

وی همچنین انتصاب بجا و شایسته دکتر باقرزاده به سمت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش را تبریک گفت.

محمد قویدل ضمن تبریک ورود وی به حوزه فرهنگی و تربیتی و پذیرش این ماموریت مهم و خطیر با توجه به شرایط موجود و تنگناهای مالی استان، خواستار پشتیبانی بیشتر از برنامه های فرهنگی و تربیتی و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی دانش اموزی استان شدند.

باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش هم در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور محمد قویدل و تبریک متقابل به ایشان و آرزوی توفیق بیش از پیش در کسوت جدید، قول مساعدت جهت رفع مشکلات مالی استان و اجرای برنامه های این حوزه از قبیل رفع مشکل آسیب های اجتماعی دانش آموزی، کمک به اردوگاه‌ها و کانون‌های تربیتی استان و همچنین کمک به برنامه ها و جشنواره‌های استانی را دادند.

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان ضمن تشکر و قدردانی از دکتر باقرزاده اظهار کرد: ضمن مساعدت در تامین برخی زیرساخت‌های اردوگاهی در مجموع مساعدت های دکتر باقرزاده به استان بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال بوده که جا دارد از توجهات دقیق و حمایت های خوب ایشان تشکر ویژه داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار