مسول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهداء:

تقویت بینش سیاسى و کمک به برقرارى عدالت آموزشى، هدف بسیج فرهنگیان است

ارومیه (پانا) - مسول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهداء تقویت بینش سیاسى و کمک به برقرارى عدالت آموزشى را از اهداف و اولویت‌های بسیج فرهنگیان دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۰۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تقویت بینش سیاسى و کمک به برقرارى عدالت آموزشى، هدف بسیج فرهنگیان است

نشست سالانه مدیران کانون های بسیج فرهنگیان استان آذربایجان غربی در سالن اندیشه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

سرهنگ تقی نجمی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا در این نشست گفت: جوانان و نوجوانان تأثیر پذیری بسیاری از معلمین دارند، بنابراین باید معلمین در تربیت و پرورش دانش آموزان توجه و اهتمام کافی و وافی را داشته باشند.

نجمی گفت: معلم پایه و اساس جامعه است و آینده نظام را در اختیار دارد، معلم شاه کلید جامعه و آموزش و پرورش به حساب می آید و در این راه بسیج فرهنگیان به عنوان یکی از مهمترین اقشار بسیج وظیفه خطیری را بر عهده دارد.

سرهنگ شهاب احمدی در نشست سالانه مدیران کانون های بسیج فرهنگیان استان آذربایجان غربی به اولویت های این سازمان اشاره کرد و گفت: بر اساس سند راهبردی ده ساله بسیج، تقویت و توسعه بخش های مختلف تعلیم وتربیت، توسعه بینش سیاسی، برقراری عدالت آموزشی و در نهایت کمک به کارآمدی آموزش و پرورش هدف و اولویت بسیج فرهنگیان است.

احمدی افزود: مجموعه بسیج فرهنگیان همه موضوعات مربوط به معلمان و آموزش و پرورش را احصاء و پایش می کند و بعد از رصد باید راهکارهای لازم را نیز ارائه دهد.

وی گفت: کانون های بسیج فرهنگیان مستقر در مناطق و شهرستان ها نسبت به برگزاری جلسات شورای کانون و هیئت های اندیشه ورز بسیج فرهنگیان اهتمام لازم را داشته باشند، چرا که بسیاری از موارد لازم در این جلسات مطرح و حل می شوند.

حسین عباس زاده جانشین بسیج فرهنگیان سپاه شهدا نیز در این نشست به اهمیت ارتباط بسیج و آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: بسیج فرهنگیان به عنوان بازوی نظام تعلیم و تربیت در پرورش معلمانی جهادی و در تراز انقلاب اسلامی به حساب می آید.

وی ادامه داد: بسیج می تواند اعتماد عمومی را در جامعه تقویت کند، مردم به بسیج اعتماد دارند و نظام تعلیم و تربیت باید از این ظرفیت در راستای کمک به موضوعات مختلف آموزش و پرورش بهره مند شویم.

جانشین بسیج فرهنگیان سپاه شهدا گفت: اجرا و تحقق همه بخش ها و رهنمودهای رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک وظیفه و رسالت برای بسیج فرهنگیان است و برنامه ریزی های مختلفی برای این مهم داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار