تسهیلگر طرح یاریگران زندگی دبستان اصلانی۲:

طرح یاریگران، طرحی بسیار کارآمد، دقیق و هدفمند است

اصفهان (پانا) - تسهیلگر طرح یاریگران زندگی دبستان اصلانی۲ در اصفهان گفت گر همه معلمان بتوانند در این زمینه مشوق و یاریگر دانش‌آموزان و اولیا هم حمایتگران دلسوز این طرح باشند، اتفاقات خوبی در این زمینه رخ می‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح یاریگران، طرحی بسیار کارآمد، دقیق و هدفمند است

تسهیلگر طرح یاریگران زندگی دبستان اصلانی۲ در گفت و گو با پانا اظهار کرد: طرح یاریگران،طرحی بسیار کارآمد، دقیق و هدفمند است که اگر به درستی و کامل در مدارس و با مشارکت همه دانش آموزان انجام شود، بسیاری از مشکلات اجتماعی و فردی دانش آموزان به سهولت رفع خواهد شد.

سیده زینب عمادی در ادامه سخنانش به همکاری اولیا و معلمان اشاره کرد و گفت: اگر همه معلمان بتوانند در این زمینه مشوق و یاریگر دانش آموزان خود و اولیا هم حمایتگران دلسوز این طرح باشند، شاهد اتفاقات جالبی در این زمینه خواهیم بود.
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دانش آموزان فعال، از حمایت های بی دریغ اولیا زحمت کش و فهیم و معلمان فرهیخته مدیر دلسوز آموزشگاه تشکر کرد و ابزار امیدواری کرد که این طرح به بهترین شکل در دبستان حاج حسن اصلانی۲ اجرا شود.
لازم به یادآوری است که طرح یاریگران زندگی چند سالی است در مدارس با هدف رسیدگی به مشکلات اجتماعی اجرا می‌شود و دانش آموزان در این طرح ابتدا به طرح مشکل می پردازند، سپس با تفکر و همفکری و گاه با انجام مصاحبه و مشورت با اولیا و معلمان مشکلات را ریشه یابی کرده، سپس راهکارهای مناسبی برای حل مشکل ارائه می دهند.

خبرنگار :سارا محمدیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار