برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف ارزیابی عملکرد نوسازی مدارس در سال ۱۴۰۰

تهران (پانا) - مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بر جدیت و برنامه‌ریزی دقیق و منظم برای تحقق اهداف ارزیابی عملکرد نوسازی مدارس در سال ۱۴۰۰ تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف ارزیابی عملکرد نوسازی مدارس در سال ۱۴۰۰

با توجه به آغاز فرایند ارزیابی عملکرد در واحدهای مختلف ستادی و استانی مجموعه نوسازی مدارس، و برای هماهنگی و ایجاد وحدت رویه، جلسه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس با حضور میثم حاجی‌پور مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد سازمان نوسازی مدارس کشور و کارشناسان ارزیابی عملکرد ستادی و ادارات کل استانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه میثم حاجی‌پور مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد سازمان نوسازی مدارس کشور، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تلاش همکاران ستادی و استانی، اظهارکرد: در سال‌های اخیر همکاران پرتلاش حوزه‌ی ارزیابی عملکرد ستاد و استان‌ها برای کسب امتیازات لازم در بین دستگاه‌های عمرانی اقدامات ارزنده‌ای داشته‌اند که قابل تقدیر است، اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی افزد: برای تحقق اهداف ارزیابی عملکرد در سال 1400 می‌بایست برنامه‌ریزی، جدیت و اهتمام بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم عملکرد واقعی نوسازی‌ مدارس را ثبت و معرفی کنیم.

حاجی‌پور با اشاره به اینکه براساس مأموریت‌هایی که سازمان نوسازی مدارس کشور دارد کسب رتبه‌های برتر در این بخش محتمل است، خاطرنشان کرد: ضمن مطالعه و دقت نظر بیشتر در خصوص موارد مورد درخواست برای تهیه گزارشات از عملکرد موجود، نسبت به بارگذاری آنها در زمان دقیق و به شکل صحیح اقدامات لازم انجام گیرد.

مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد سازمان نوسازی مدارس کشور در پایان با اشاره به تلاش و کوشش مضاعف برای تحقق اهداف ارزیابی عملکرد در سال 1400، تصریح کرد: احصاء اطلاعات، تهیه گزارش فعالیت‌های انجام شده و بارگذاری مستندات مثبته در زمان مقرر نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق در استان‌ها است تا بتوانیم به شرایط مطلوب در بخش شاخص‌های اختصاصی و شاخص‌های عمومی دست یابیم.

گفتنی است، جواد حدادی‌راد رئیس گروه ارزیابی عملکرد و کارشناسان ستادی و استانی نوسازی مدارس، برای رفع ابهامات شاخص‌های اختصاصی نقطه نظرات خود را مطرح و برای برگزاری جلسه شاخص‌های عمومی نیز برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار