طرح افتتاح مدرسه انقلاب در آموزشگاه‌های شهرضا

اصفهان (پانا) - مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرضا هدف از اجرای برنامه مدرسه انقلاب را ارزیابی اجرای طرح، آشنایی دانش‌آموزان با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن و جهاد تبیین عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح افتتاح مدرسه انقلاب در آموزشگاه‌های شهرضا

طرح افتتاح مدرسه انقلاب در آموزشگاه‌های شهرضا برگزار شد. حجت الاسلام سید نعمت الله صالح، امام جمعه شهرستان شهرضا با همراهی مدیر، معاونین آموزش و پرورش و اعضای شورای شهر از روند اجرای این برنامه در دبیرستان شاهد امام خمینی بازدید کردند.

حسین علی نژاد مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرضا در گفت و گو با پانا، هدف از اجرای این طرح را، آشنایی دانش آموزان با انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان های امام خمینی و در یک کلمه جهاد تبیین که مد نظر رهبر انقلاب است، عنوان کرد.

وی افزود: این طرح تاکنون در ۱۳ مدرسه سطح شهر برگزار شده که شامل چندین مدرسه دخترانه و پسرانه می شود. دبیرستان های شاهد دخترانه( افسر رجایی)،کاظمی اقدامی، زنده یاد حسینی، نجمه، طالقانی، بنت الهدی، صدرا دخترانه، صدرا پسرانه، شاهد پسرانه(امام خمینی)،امین، البرز، رجایی این طرح را برای دانش آموزان اجرا کرده اند.

علی نژاد در پایان سخنان خود هدف از اجرای این برنامه را ارزیابی اجرای طرح، آشنایی دانش آموزان با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن و جهاد تبیین عنوان کرد.

خبرنگار: حبیب اله امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار