پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به‌مناسبت روز امور تربیتی

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت امور تربیتی و تربیت اسلامی، یادگار شهیدان والامقام اسلام و ایران یعنی شهیدان رجایی و باهنر است. شهیدانی که با نثار خون خود بهترین نمونه از کار تربیتی را ارائه دادند و همچنین بهترین اسوه به عنوان تربیت یافتگان مکتب اسلام هستند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به‌مناسبت روز امور تربیتی

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به مناسبت آغاز هفته‌ امور تربیتی و تربیت اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

امور تربیتی و تربیت اسلامی باعث می شود تا ارزش‌ها و آرمان‌ها و همچنین احکام ناب اسلامی وارد جریان تعلیم و تربیت شده تا اثرات مثبت آموزشی و پرورشی که از دستگاه تعلیم و تربیت انتظار می رود، محقق شود و شهروندانی پرورش پیدا کنند که حُب به اسلام و ایران در جای جای وجودشان آشکار است. تربیت اسلامی هموار مورد تاکید ائمه اطهار (ع) بوده و در دوران پس از انقلاب نیز به یکی از رویکردهای اصلی و ویژه‌ نظام جمهوری اسلامی ایران بدل شد تا با استفاده از آن اصول و فروع دین مبین اسلام در جامعه ترویج یابد.

آموزش و پرورش بخش های مختلفی دارد که یکی از این بخش ها نهاد امور تربیتی است. با نگاهی دقیق تر، تاثیرگذاری اصلی و جامع آموزش و پرورش در همین بخش ها و نهاد‌ها قرار می گیرد، چرا که کارکنان این نهاد با انجام فعالیت‌ها و امور فرهنگی، تربیتی، هنری، اسلامی بخش عمده‌ای از بار پرورشی و تربیتی مجموعه‌‌ آموزش و پرورش را محقق می سازند.

اینجانب فرارسیدن ۸ اسفند ماه سالروز تشکیل امور تربیتی و تربیت اسلامی و آغاز هفته‌ای به همین نام را به تمامی مجموعه‌‌ تعلیم و تربیت علی الخصوص معلمان پرورشی و کارکنان نهاد‌های فرهنگی، پرورشی و تربیتی تبریک عرض کرده و از خداوند منان برای همگان توفیق خدمت در این نظام مقدس را مسئلت دارم. ان شاءالله با رهبری مقام معظم رهبری که وجود امور تربیتی مدیون اثرگذاری ایشان است و همچنین خدمت در نهاد آموزش و پرورش و انجام برنامه‌های فرهنگی و پرورشی گامی موثر به سوی ظهور حضرت ولیعصر (عج) برداشته شود.

همچنین مجتبی کریمیان سرپرست سازمان دانش آموزی استان آغاز هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی را به تمام دست اندرکاران امر تربیت و جهادگران این عرصه تبریک و تهنیت گفت و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی را مدیون این زحمتکشان عرصه تربیت دانست.

تهیه خبر: علی عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار