معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل:

تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان از اهداف اصلی آموزش و پرورش است

اردبیل(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش اردبیل عنوان کرد تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان از اهداف اصلی آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۵۹۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان از اهداف اصلی آموزش و پرورش است

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در گفت وگو با برنامه " تزه گون" سیمای مرکز اردبیل ضمن گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی، اظهار کرد: ترویج ارزش‌ها و معارف اسلامی، مبارزه با افکار انحرافی در مدارس، پاسداری از شرف و هویت ملی و رشد و هدایت استعدادهای دانش آموزان نیز از دیگر اهداف تشکیل این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های مختلفی در خصوص تربیت تمام ساحتی دانش آموزان در مدارس و در طول سال برگزار می شود و اهداف برگزاری این برنامه ها ترویج سبک زندگی اسلامی در بین دانش آموزان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان با بیان اینکه از 8 تا 14 اسفند به نام هفته تربیت اسلامی نامگذاری شده است، تصریح کرد: برنامه های مختلفی در این هفته از جمله غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از دانش آموزان، کارگاه تخصصی ارتقای سلامت اجتماعی و .... در نظر گرفته شده است.

خلیلی موسوی ادامه داد: در روزهای 11 و 12 اسفند نیز برنامه فرهنگی و تربیتی راهیان نور برای دانش آموزان و اولیای آنان از طریق فضای مجازی شبکه شاد و بصورت مستقیم از شبکه استانی سبلان هم پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار