برگزاری انتخابات مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل ازبرگزاری انتخابات مجمع اعضا و مربیان پیشتاز این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی استان اردبیل

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، در جریان برگزاری انتخابات مجمع اعضا و مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی این استان که به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار شد، در گفت و گو با پانا، سازمان دانش‌آموزی را یکی از نهادهای منسجم تشکیلاتی در جامعه معرفی کرد و افزود: ایجاد سازمان‌ها و تشکل‌های موثر دانش‌آموزی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی است که نشان دهنده اعتلای دموکراسی، تعاون، همفکری، همدلی و تمرین نقش‌های سیاسی و اجتماعی است.

وی تصریح کرد: فراهم کردن زمینه های حضور آگاهانه دانش آموزان در فرایند تصمیم سازی و در راستای عینیت بخشیدن به رکن چهارم اساسنامه سازمان دانش آموزی، یکی از اصلی ترین ماموریت‌های این سازمان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ادامه داد: یکی از نقش های مهم مربیان عضو مجمع نیز استفاده از خرد جمعی در تصمیم سازی و راهبری فعالیت‌های سازمانی است.

خلیلی موسوی ابراز امیدواری کرد: با هدایت مدبرانه مدیران و کارشناسان سازمان دانش آموزی در سطح استان شاهد بارش اثرگذار افکار اعضا و مربیان بوده و گام های پیشرفت جامعه دانش آموزی یکی پس از دیگری با قوت، دقت وسرعت برداشته شود.

وی نتایج انتخابات استانی مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی این استان را به شرح زیر اعلام کرد:

در انتخابات مجمع مربیان در بخش برادران، بهزاد اباذری و در بخش خواهران، امینه ملکی، در انتخابات مجمع اعضای دانش آموزان دختر، اسما احدی، زهرا رستمی، فاطمه شاهدی و گلان نعمت زاده و در بخش دانش آموزان پسر، عرفان باقری، امیررضا اسکندرزاده، امیرحسین بیرامی و امیررضا حیدرزاده، انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار