«خرگوش‌ها پرواز می‌کنند» منتشر شد

تهران (پانا) - دومین کتاب کودک حمید‌رضا شاه‌آبادی با عنوان «خرگوش‌ها پرواز می‌کنند» به تازگی توسط انتشارات مدرسه چاپ و منتشر گردیده است.

کد مطلب: ۱۲۵۹۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
«خرگوش‌ها پرواز می‌کنند» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی انتشارات مدرسه، کتاب داستان مصور« خرگوش‌ها پرواز می‌کنند» قرار است مهارت دقت و مهربانی و کمک را به کودکان بیاموزد. البته دنیایی که در آن خبری از انسا‌ن‌ها نیست!!!

شخصیت اصلی این داستان خرگوشی ‌است که پرواز نمی‌کند و در جنگل راه می‌رود و گاهی می دود و حواسش به اطراف هست. اما همان خرگوش می‌تواند پرواز کند و از بالا تمام جنگل را تماشا کند و همچنین از بالا ببیند چه کسی به کمک نیاز دارد و زودتر به کمکش برود... چگونه خرگوش‌ها پرواز می‌کنند را با خواندن این کتاب از دست ندهید.

در لایه‌های همین داستان به ظاهر ساده، معنای عمیقی درباره‌ی خشنودی، خوش بختی، اندیشه‌ورزی و دوستی مطرح می‌شود.

در کتاب « خرگوش‌ها پرواز نمی‌کنند» با تصاویری ساده روبه‌رو هستیم. جزئیاتی که در خلق بعضی از صفحه‌ها به کار گرفته شده و ترکیب آنها با نوشته‌های کتاب، امکانات فوق العاده‌ای برای کشف به مخاطب می‌دهد و می‌تواند او را برای مدتی طولانی با خود همراه کند.

بنابراین گزارش؛ حمید‌رضا شاه‌آبادی، نویسنده ، مدرس و پژوهشگر، روز سوم خرداد سال ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد. در جوانی به هنر داستان‌نویسی علاقه‌مند شد و بدون بهره‌گیری از هر نوع استاد یا آموزش، دست به نوشتن چند داستان زد. هم‌زمان تجربه‌هایی را هم در حوزه‌های سینما و تئاتر از سر گذراند. تجربه‌هایی که حاصل آن‌ها ساخت چند فیلم کوتاه و نوشتن چند نمایشنامه و کارگردانی و بازیگری در چند نمایشنامه دیگر بود. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته تاریخ است و علاوه بر آن دو بورس مطالعاتی را در کتابخانه بین المللی مونیخ با موضوع ادبیات کودک گذرانده است...وی در حوزه‌های ادبیات داستانی و پژوهش‌های تاریخی برای نوجوانان و بزرگسالان آثار زیادی را به رشته تحریر درآورده است. از جمله می‌توان به مجموعه سه جلدی «دروازه مردگان» اشاره کرد که در سال 1399 جوایز مهمی را به ارمغان آورده است. اشاره به اولین کتاب کودک این نویسنده هم با عنوان « موزی که می‌خندید» خالی از لطف نیست.

کتاب «خرگوش‌ها پرواز می‌کنند» به تصویرگری مهدیه قاسمی در فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین فروشگاه اینترنتی انتشارات مدرسه https://b2n.ir/e35425 در دسترس مخاطبان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار