حضور انتشارات مدرسه با بیش از 1000 عنوان کتاب در نمایشگاه تهران

تهران (پانا) - انتشارات مدرسه با بیش از 1000 عنوان کتاب در حوزه‌های کودک، نوجوان و بزرگسال همزمان در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و سومین نمایشگاه کتاب مجازی حضور دارد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور انتشارات مدرسه با بیش از 1000 عنوان کتاب در نمایشگاه تهران

از میان عناوین یاد شده 150 عنوان کتاب چاپ نخست سال‌های 1401و 1400 هستند که در دو غرفه؛ سالن ناشران کودک و نوجوان و سالن ناشران عمومی عرضه می‌شوند. از جمله تولیدات نخست که در نمایشگاه عرضه می‌شود می‌توان به مجموعه «کتاب‌های خندان» اشاره کرد.

کتاب‌های «سیمرغ»، «ضحاک ماردوش» و«گلستانه» با موضوع آشنایی با ادبیات کهن. رمان‌های تألیف و ترجمه و همچنین کتاب‌های تصویری ویژه کودکان در کنار آثار تخصصی ویژه اولیاء، دانشجویان و رشته‌های مرتبط با امر تعلیم و تربیت دیگر آثار این انتشارات است که در نمایشگاه عرضه می‌شود.

در کنار این آثار مجموعه کتاب‌های روشن؛ کتاب‌های بریل ویژه نابینایان و کم بینایان و کودکان کم توان ذهنی و کتاب‌های صوتی هم عرضه می‌شود.

انتشارات مدرسه تخفیف 40 درصدی با ارائه کارت شناسایی به غرفه مدرسه را به عنوان تسهیلاتی برای فرهنگیان و معلمان در نظر گرفته است. همچنین تمامی کسانی که خرید بالاتر از 500 هزارتومان داشته باشند می‌توانند در محل غرفه، با ارائه فاکتور و کد دریافتی در قرعه‌کشی که در نظر گرفته شده شرکت کنند و جوایزی را برنده شوند.

دیدار علاقه‌مندان به کتاب با نویسندگان و جشن امضاء از جمله برنامه‌های فرهنگی انتشارات مدرسه در مدت زمان برگزاری نمایشگاه کتاب است که از جمله می‌توان به دیدار مخاطبان با مصطفی رحماندوست اشاره کرد.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال جاری از 21 تا 31 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) و سومین نمایشگاه کتاب مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار