معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی خبر داد:

رشد 4 برابری در کسب عناوین کشوری جشنواره فرهنگی هنری علمدار

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از رشد 4 برابری در کسب عناوین کشوری جشنواره فرهنگی هنری علمدار در سال تحصیلی 1401-1400 خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
رشد 4 برابری در کسب عناوین کشوری جشنواره فرهنگی هنری علمدار

محمد عقیقی در توضیح این خبر عنوان کرد: جشنواره فرهنگی و هنری علمدار با عنوان یادواره شهید سلیمانی، برای دومین بار در سال تحصیلی 1401-1400 برگزار شد که دانش آموزان و فرهنگیان خراسان شمالی حضور چشمگیری در این جشنواره داشتند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی اسوه ایثار، اخلاص و عمل برای نسل جوان و نوجوان کشور و صیانت از میراث ارزشمند شهید سلیمانی به عنوان مدرسه و مکتب درس آموز جزو اهداف این جشنواره است.
عقیقی ادامه داد: رشته های جشنواره شامل شعر، نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه، نقاشی، خط ریز، عکاسی، نقاشی دیجیتال، نماهنگ، داستانک، ویدئوکست بوده که آثار به دبیرخانه این جشنواره مستقر در استان کرمان ارسال شده است و برگزیدگان از سوی دبیرخانه این جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
عقیقی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به این دانش آموزان و اولیاء گرانقدر آنان و جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان از زحمات همکاران تقدیر و تشکر کرد.
اسامی دانش آموزان و عناوین احراز شده به شرح زیر است:

1- الینا شریکیان رتبه دوم مسابقات شعر

2- فاطمه آمارلویی رتبه سوم مسابقات نقاشی

3- فاطمه شیدا رتبه چهارم مسابقات نقاشی

4- گندم حسین زاده رتبه پنجم مسابقات نقاشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار