مدیر آموزش و پرورش منطقه۵:

گرامیداشت روز امور تربیتی تجدید عهد با شهیدان رجائی و باهنر است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه5؛ در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز 8 اسفند؛ با تجلیل از زحمات همکاران حوزه پرورشی، بزرگداشت این روز را که سالروز تاسیس امور تربیتی است، به نوعی میثاق بستن با شهیدان والامقام رجائی و باهنر در ادامه راه پرفروغ آنها دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۹۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت روز امور تربیتی تجدید عهد با شهیدان رجائی و باهنر است

جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت هشتم اسفند، سالروز تاسیس امور تربیتی؛ در دفتر مدیر منطقه و با حضور یداله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه5؛ داود اماموردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه5 و کارشناس مسئولان معاونت پرورشی برگزار شد.

شهبازبیگی در این جلسه زحمات همکاران پرورشی در اعتلا بخشیدن به فعالیت های فرهنگی را بسیار تاثیرگذار و مهم برشمرد و گفت:« اگرچه همکاران این حوزه بدون توقع و چشمداشتی، برای غنا بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی مدارس، صمیمانه تلاش می کنند ولی تقدیر از این عزیزان در حقیقت ایجاد انگیزه بیشتر برای آنهاست. ضمن اینکه این مراسم به نوعی میثاق بستن با شهیدان والامقام رجائی و باهنر در ادامه راه پرفروغ آنها است.»

در این جلسه پس از بررسی پیشنهادات همکاران، مقرر شد از همکاران حوزه امور تربیتی مدارس تقدیر شود. همچنین درباره چگونگی گرامی‌داشت این روز در اداره آموزش و پرورش منطقه نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار