رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

نبود آموزش، تلاش و کوشش، نقطه ضعفی برای آموزش و پرورش است

تبریز (پانا) - رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت آموزش تلاش و کوشش، انجام نشدن این امر را نقطه ضعفی برای آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۸۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
نبود آموزش، تلاش و کوشش، نقطه ضعفی برای آموزش و پرورش است

علیرضا منادی، در آیین اختتامیه اجلاس سراسری نماز دانش آموزی اظهار کرد: نکته مهمی که باید حتما به آن اشاره داشته باشیم این است که نماز جزء آدابی است که هر روز در پیشگاه پروردگار متعال پشتیبانی بندگی را می ستاییم و خودمان و خانواده‌هایمان احضار بندگی می کنیم.

وی افزود: به گفته جناب حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده آملی عبادت حق، معرفت است، یعنی اگر کسی معرفت نداشته باشد عبادتی که می کند مورد قبول نیست. یکی از نقاط ضعفی که ما در آموزش و پرورش داریم، نبود آموزش، تلاش و کوشش برای دانش آموزان عزیزمان است که باید حتما در مورد این موضوع برنامه‌ریزی‌های خاصی را انجام دهیم.

منادی ادامه داد: دومین موضوعی که قرار است در مورد آن برنامه‌ریزی خاصی انجام بگیرد، فرهنگ انتظار است که باید در کنار فرهنگ عبادت باشد، چرا که اگر فرهنگ انتظار حضرت مهدی نباشد عبادتی که می کنیم مورد قبول نیست. بنابراین در شرایطی که الان بر جامعه حاکم است و همه دانش آموزان در فضای مجازی فعالیت دارند، مشکلاتی به وجود آمده و هر روز حرف و حدیث های دروغی در مورد دین و اسلام و انسانیت گفته می‌شود. در چنین زمانی ما یک نور امیدی به نام امام زمان داریم که این را باید فرهنگ مهدویت تبیین کند.

وی در رابطه با رتبه بندی معلمان اظهار کرد: در مورد رتبه بندی معلمان با همکاری شورای نگهبان و وزارت آموزش و پرورش این رتبه بندی محصول کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری در مجلس یازدهم شروع شد و انشالله بتوانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار