نماینده مردم خاش در گفت‌وگو با پانا؛ 

رئیس‌جمهوری و وزارت خارجه در راستای تعامل با همسایگان به‌خوبی عمل کرده‌اند

اقدامات و خدمات جمهوری اسلامی باید پوشش بیشتری داده شود تا همگان بدانند چه کارهای مهمی انجام شده است/ ایران می‌تواند از ظرفیت همسایگان به‌خوبی استفاده کند/ مذاکره‌کنندگان برای احقاق حقوق ملت ایران تلاش خواهند کرد

تهران (پانا) - نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرزندان ایران در مذاکرات، براساس اصول مشخص‌شده برای احقاق حقوق مردم تلاش می‌کنند تصریح کرد تحریم همیشه وجود داشته و بنابراین ما باید به داشته‌های خود تکیه کرده و تعامل مناسبی هم با همسایگان برای استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۲۵۸۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس‌جمهوری و وزارت خارجه در راستای تعامل با همسایگان به‌خوبی عمل کرده‌اند

اسماعیل حسین‌زهی در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد دولت در رفع و خنثی‌سازی همزمان تحریم‌ها اظهار کرد: «ایران اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون روی پای خود ایستاده است. تحریم‌ها هم از اوایل انقلاب همواره وجود داشته‌اند. اعتماد به غرب نبوده و نخواهد بود. در سال‌های اخیر با اینکه ما عضو برجام بوده و به تعهدات خود عمل کردیم اما نتیجه آن مشخص بود. بنابراین نمی‌توان به غرب اعتماد کرد.»

وی تصریح کرد: «ملت بزرگ ما باید به داشته‌های خود تکیه کنند و با دانایی و توانایی که دارند از این داشته‌ها به نحو احسن استفاده کنند.»

این نماینده مجلس با بیان اینکه تعامل خوبی بین دولت و مجلس و سایر نهادها وجود دارد، گفت: «در موضوع رفع تحریم‌ها نیز، مذاکرات و گفت‌وگوها ما به فرزندان خود اعتماد داریم که براساس اصول مشخص‌شده برای احقاق حقوق ملت تلاش خواهند کرد.»

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: «ما می‌توانیم بهترین تعامل را با کشورهای همسایه خود داشته باشیم. ایران همسایگان بسیار خوبی دارد که با تعامل مناسب می‌توانیم از ظرفیت این کشورها استفاده کنیم. وزارت خارجه و رئیس‌جمهور محترم در راستای تعامل با همسایگان به خوبی عمل کرده‌اند‌.»

حسین‌زهی در ادامه به فرمان جهاد تبیین هم اشاره کرد و گفت: «روابط عمومی‌ها باید ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته باشند. دولت‌ها از اول انقلاب تاکنون اقدامات مهمی انجام داده‌اند که باید رسانه‌ای شود و در دید عموم مردم قرار بگیرد. از رسانه‌های خارجی هیچ‌ انتظاری نداریم ولی از رسانه‌های داخلی انتظار داریم که اقدامات و خدمات جمهوری اسلامی را پوشش بیشتری بدهند تا همگان بدانند چه کارهای مهمی انجام شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار