با هدف بهره‌مندی از آموزش‌های غیرحضوری؛

50 دستگاه تبلت هوشمند به دانش‌آموزان نیکشهری اهدا شد

زاهدان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیکشهر گفت 50 دستگاه تبلت هوشمند با هدف بهره‌مندی از آموزش‌های غیرحضوری به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در نیکشهر اهدا شد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
50 دستگاه تبلت هوشمند به دانش‌آموزان نیکشهری اهدا شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش نیکشهر، ساره باور در مراسم اهدای این تبلت ها اظهار کرد: با پیگیری کمیته امداد امام خمینی(ره) ۵٠ عدد تبلت به دانش آموزان تحت پوشش این نهاد اهدا شد.

وی افــزود: در پی شیوع بیماری منحوس کرونا و مجازی شدن آموزش ها، نیاز به ابزار‌های هوشمند آموزشی یکی از الزامات دانش آموزان محسوب می‌شود که بسیاری از این عزیزان به دلیل مشکلات معیشتی و عدم دسترسی به ابزار هوشمند آموزشی، با مشکلاتی روبرو بودند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نیکشهر نیز با بیان اینکه جلوگیری از ایجاد شکاف آموزشی بین دانش‌آموزان مهم‌ترین رویکرد این نهاد است، گفت: این تبلت های هوشمند در قالب راه‌اندازی مدرسه آنلاین با توجه به غیرحضوری شدن مدارس اهدا شده است.

حمید قلعه خانی افزود: امروز در کنار کمک های معیشتی، کمک فرهنگی و اجتماعی یک اصل اساسی است، چرا که کمک معیشتی نیاز امروز محرومان را رفع می کند، ولی رفع نیازهای آینده مددجویان منوط به بسترسازی مناسب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار