اهداء 41 دستگاه تبلت توسط اولیاء خیر دانش آموزان منطقه1 به دانش آموزان منطقه "شورو" نصرت آباد سیستان و بلوچستان

تهران(پانا)-در ایام خجسته دهه فجر خیران منطقه 1 به ویزه دانش آموزان خیر مدرسه نرگس با اهدا ی تبلت لبخند شادی را برلبان خواهران وبرادران دینی خود در سیستان وبلوچستان نشاندند.

کد مطلب: ۱۱۶۱۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اهداء 41 دستگاه تبلت توسط اولیاء خیر دانش آموزان منطقه1 به دانش آموزان منطقه "شورو" نصرت آباد سیستان و بلوچستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه به همت و پیگیری دهرویه و نیکنام از مدیران مدارس منطقه ۱ تهران و با هدف بهره مندی دانش آموزان نیازمند منطقه شورو حوزه نصرت آباد تعداد ۴۱ دستگاه تبلت دانش آموزی در مدارس حوزه توزیع شد.

گفتنی است: آیین توزیع نمادین تبلت‌ها با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسئولین منطقه‌ای، مردم و اهالی منطقه برگزار گردید. همچنین تامین و ارسال یک دستگاه ویلچر در راستای رفع مشکل یکی از دانش آموزان معلول این منطقه نیز اقدام ارزنده و ماندگار دیگر خیرین عزیز و گرانقدر بود که در همین مراسم به خانواده این دانش‌آموز تحویل داده شد.
لازم به ذکر است که فعالیت‌های این مدرسه عادی دولتی منطقه 1، همواره فعالیت های فوق عادی دارد؛ با همت مدیر و کادر فعال مدرسه و دانش آموزان خیر و والدین بسیار پیگیر و بخشنده انجام می شود.

و این فعالیت ها در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که تمرین کمک به همنوع با استناد به ساحت اخلاقی و تربیتی ا تاکید دارد؛ استوار است.

این گروه فعال در اقدامات خدا پسندانه و با درک احساس زیبای بخشش و کمک به همنوع در سالیان گذشته هم با ساخت مدرسه و تجهیز آن در سیستان وبلوچستان و کمک به کودکان کار مرکز" صبح رویش" نهال های مهربانی را کاشته اند، که با امید به رفع محرومیت از کل کشورعزیزمان اندیشه گسترس این فرهنگ ناب محمدی واهل بیت را دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار