علت اخراج وریا غفوری از استقلال چیست؟

عصبانیت کار دست کاپیتان داد

تهران (پانا) - در حالی که ذهن هواداران استقلال درگیر ماجرای سربازی مرادمند و یزدانی بود، خبر دیگری از دل تمرین نگرانی‌های تازه‌ای را به وجود آورده بود. خبر این بود: وریا غفوری موقتاً اخراج و در اختیار باشگاه قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۵۸۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
علت اخراج وریا غفوری از استقلال چیست؟

به گزارش ایران ورزشی، چه اتفاقی رخ داده است؟ آیا وریا با فرهاد مجادله داشته؟ آیا این موضوع مرتبط است با نیمکت‌نشینی آقای کاپیتان در بازی با تراکتور؟ هیچ یک از این گمانه‌زنی‌ها با آنچه در تمرین استقلال رقم خورد، همخوانی ندارد. ماجرا را باید این‌طور تعریف کرد که ‌وریا به‌دلیل تکل یکی از بازیکنان روی پایش به‌شدت عصبانی می‌شود و بعد از کوبیدن کاوری که به تن داشت بدون اجازه از کادرفنی راهی رختکن می‌شود. در واقع نکته اصلی ماجرا همین‌جا است که آقای کاپیتان نتوانسته بر اعصابش مسلط بماند و بدون اینکه از مجیدی اجازه بگیرد راهی رختکن شده است.

سرمربی استقلال هم تصمیم گرفته این بازیکن را به طور موقت در اختیار باشگاه قرار دهد! تصمیمی که به طور قطع مقطعی خواهد بود و سرمربی استقلال بزودی اجازه بازگشت وریا به تمرینات را صادر خواهد کرد. شاید اگر غفوری در صحنه درگیری با هم‌تیمی‌اش قدری بر اعصاب خود مسلط بود، می‌توانست ماجرا را به‌درستی کنترل کند اما یک اشتباه لپی از سوی آقای کاپیتان باعث شد او از چرخه تمرین کنار گذاشته شود. احتمالاً وریا باید توضیحاتی پیرامون این ماجرا به باشگاه استقلال بدهد اما اینکه مجیدی در حالی که دو روز تا بازی با فجر باقی مانده اجازه بازگشت این بازیکن به تمرین را بدهد و نامش را در فهرست بازیکنان بازی با فجر قرار دهد، سؤالی است که در روزهای آتی پاسخش را دریافت خواهیم کرد.

یادمان نرود که سرمربی استقلال فصل پیش و اوایل این فصل بارها گفته بود که دوست دارد تیمش با کاپیتانی وریا غفوری جام قهرمانی را بالای سر ببرد که باید دید درنهایت این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر؟!

به احتمال زیاد با وساطت مسئولان باشگاه استقلال وریا بزودی در تمرینات تیمش حاضر خواهد شد و استقلال را دوباره همراهی خواهد کرد. باید توجه داشت در شرایطی که جدایی مرادمند و یزدانی به یک احتمال جدی تبدیل شده، تداوم حضور وریا غفوری در استقلال بسیار حیاتی است چون او می‌تواند در پست دفاع راست برای استقلال بازی کند. وریا حتی بلد است به‌عنوان یکی از مدافعان میانی نیز برای استقلال بازی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار