انتشار مجدد کتاب تصویری عباس کیارستمی در کانون پرورش فکری

خبرگزاری پانا: انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 5 عنوان دیگر از کتاب‌های تالیفی و ترجمه‌ای را برای چندمین بار تجدید چاپ کرد که'داستان زندگی پرثمر و با افتخار مداد قرمز' از جمله آن‌هاست.

کد مطلب: ۱۲۵۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا؛ این کتاب تصویری را عباس کیارستمی و داریوش دیانتی در سال 1360 برای گروه سنی"الف" (دوره آمادگی و اول دبستان) تصویرگری کردند و پس از آن در سال 1390 علیرضا چیتایی فیلمی پویانمایی براساس همین کتاب تولید کرد.
براساس این گزارش در این دوره از تجدید چاپ کتاب‌های کانون در بخش تالیفی، کتاب "چیستان‌های خواندنی" نوشته سید احمد وکیلیان برای رده سنی"ج و د" (چهارم دبستان تا سوم راهنمایی) در هشتمین چاپ و "داستان زندگی پرثمر و با افتخار مداد قرمز" در چاپ سیزدهم هر کدام با شمارگان 5 هزار نسخه تجدید چاپ شده است.
براساس این گزارش در بخش کتاب‌های ترجمه‌ای نیز 3 کتاب "چرا زمین گرد است" برای گروه سنی "ب و ج"(دوم تا پنجم دبستان) با ترجمه ابراهیم اقلیدی، "از یک تا ده، از ده تا یک" با تصاویر جیم آرنوسکی برای گروه سنی" الف" (آمادگی و اول دبستان) و "ما کجا هستیم" با نوشته مهدی معینی براساس یک کتاب خارجی ویژه گروه سنی "ج" (چهارم و پنجم دبستان) به ترتیب در چاپ‌های هفتم، پنجم و چهارم هر کدام با شمارگان 5 هزار نسخه تجدید چاپ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار