برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی در شهرکرد

شهرکرد (پانا) - انتخابات یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی در استان چهارمحال وبختیاری به‌صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی در شهرکرد

رهدار براتی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در ابتدای این جلسه ضمن اشاره به اهمیت مجلس دانش آموزی برای زمینه سازی حضور دانش آموران در عرصه های اجتماعی و تربیت دانش آموزان مطالبه گر و پیشتاز، افزود: انتخابات مجلس دانش آموزی تمرین دموکراسی و مردم سالاری در بین دانش آموزان است و «انتخاب کردن» و «انتخاب شدن» در آینده را به آنها آموزش خواهد داد.

سید حسن فاضل مدیر سازمان دانش آموزی نیز در ادامه ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور اعضای ستاد انتخابات در جلسه گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در بیشتر مناطق و شهرستان های استان، انتخابات مجلس دانش آموزی با شرکت کلیه دانش آموزان منتخب در بستر شاد و با استفاده از نرم افزار اخذ رای الکترونیکی برگزار شد.

وی ادامه داد: اعضای ستاد انتخابات استان با حضور در محل ساختمان سازمان دانش آموزی بر روند برگزاری انتخابات و شمارش آراء نظارت داشتند و پس از پایان برنامه صورت جلسه مربوطه را امضا و نتیجه نهایی انتخابات را اعلام کردند.

فاضل یادآور شد: یک نفر دانش آموز دختر و یک نفر دانش آموز پسر که در این مرحله بالاترین رای را به خود اختصاص داده اند به مجلس دانش آموزی کشوری معرفی می شوند و در آنجا نیز پس از برگزاری انتخابات، اعضای هیئت رئیسه کشوری مجلس دانش آموزی انتخاب خواهند شد.

وی اظهار امیدواری کرد: در این دوره نیز همچون دوره قبل امید داریم حداقل یک نفر از اعضای هیئت رئیسه کشوری از بین دانش آموزان استان ما باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار