مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴:

برنامه‌ریزی و داشتن اطلاعات دقیق از نیروی انسانی و فضاهای آموزشی لازمه یک ساماندهی موفق است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 در دومین جلسه مشترک شورای معاونین و ساماندهی سال تحصیلی 1402-1401، برنامه‌ریزی و داشتن اطلاعات دقیق از نیروی انسانی و فضاهای آموزشی را لازمه یک ساماندهی موفق دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۷۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی و داشتن اطلاعات دقیق از نیروی انسانی و فضاهای آموزشی لازمه یک ساماندهی موفق است

محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 در دومین جلسه ساماندهی سال تحصیلی 1402-1401 که با حضور اعضای شورای معاونین و کمیته ساماندهی تشکیل شد، ضمن تشکر از همکاران در انجام مسئولیت های محوله و حجم بالای کار در روزهای پایانی سال 1400 و تاکید بر آموزش حضوری مدارس بیان کرد: به هیچ عنوان اجازه تعطیلی کامل آموزش حضوری در مدارس را نداریم به جز در مواردی که ابتلای دانش آموزان و معلمان به بیماری کرونا محرز شود که در این صورت باید سامانه ای ثبت شود و مقاطع و واحد سلامت منطقه در جریان تعطیلی آموزش حضوری در این مدارس باشند.

لونی، نظارت دقیق بر فرآیند آموزش حضوری مدارس را در دستور کار قرار داد و گفت: تا جایی که امکان دارد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روند آموزش حضوری ادامه خواهد داشت.

در ادامه کارشناس مسئولان حاضر در جلسه گزارشی از آمار و اطلاعات ورود و خروج نیروی انسانی، تعداد ورودی و خروجی دانش‌آموزان هر مقطع را ارائه مشکلات مربوط به کمبود نیروی انسانی و فضاهای آموزشی مطرح کرد.

لونی، برنامه ریزی و داشتن اطلاعات دقیق از نیروی انسانی و فضاهای آموزشی را لازمه یک ساماندهی موفق دانست و ادامه داد: با داشتن اطلاعات شفاف و واضح از وضعیت نیروی انسانی و تعداد دانش آموزان و کلاس های درس تصمیم گیری و اجرای عمل دقیق تری خواهیم داشت.

در ادامه این جلسه پیشنهادات و نظرات اعضای این کمیته در خصوص جابجایی، تغییر شیفت و یا دو نوبته شدن تعدادی از مدارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد با مطالعه دقیق تر این پیشنهادات تصمیمات نهایی در جلسات بعد گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار