لونی: شهدا متعلق به همه تاریخ هستند و محدود به یک دوره خاص نیستند

تهران(پانا) -مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، انتقال فرهنگ شهادت و یاد شهدا برای نسل جوان امروز را بسیار مهم تلقی و تاکید کرد شهدا متعلق به همه تاریخ هستند و فقط به یک دوره خاص تعلق ندارند.

کد مطلب: ۱۲۴۸۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
لونی: شهدا متعلق به همه تاریخ هستند و محدود به یک دوره خاص نیستند

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی کنگره شهدای آموزش و پرورش منطقه ۴ که با حضور محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، ابوالقاسم رضایی؛ فرمانده بسیج فرهنگیان و دانش آموزان، کارشناسان بسیج، اعضای شورای معاونین و مدیران مدارس محل اعزام رزمندگان و مسئول امور شاهد با محوریت یادواره شهدا و تکریم مادران شهید و معرفی الگوی نماد و ایثار به دانش آموزان امروزی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه شهدا را گنجینه های بی پایانی دانست که باید به فرزندانمان معرفی شود و گفت: معرفی شهدا به عنوان نماد ایثار و شهادت و فرهنگ ایران زمین باید از تمام ظرفیت و فرصت ها استفاده شود تا جوان نسل امروز با روحیه جوانان دیروز کشور بیشتر آشنا شده و ادامه دهنده راه آنها باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ادامه دادن راه شهدا ضروری است، افزود: ما همیشه محتاج نگاه شهدا هستیم و باید یادواره های شهدا به نحوی برگزار شود تا بار معنوی و اثر بخشی لازم را داشته باشدو این چراغ روشن نگاه داشته شود. انتقال فرهنگ شهادت و یاد شهدا برای نسل جوان امروز بسیار مهم است. شهدا متعلق به همه تاریخ هستند و فقط به یک دوره خاص متعلق نیستند.

لونی ضمن روز تکریم مادران و همسران شهدا بیان کرد: یکی از مادران نمونه و الگو حضرت ام البنین(س)است که نماد یک تربیت صحیح است و فرزندانی را در راه اسلام داد که هر کدام دنیایی از معنویت بودند امروز نیز ما باید قدردان مادران و همسران شهدا باشیم.

لونی با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش منطقه ۴ قرار است برنامه ای متفاوت و در خور شهدای فرهنگی و دانش آموز برگزار شود، گفت: برای این مهم، بسیج، امور شاهد، معاونت پرورشی، بنیاد شهید بسیار خوب عمل کرده اند که امیدواریم بخشی از دینمان به شهدا را با یاد و خاطره آنان ادا کرده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار