احمدرضا زنده‌روح:

من هم مانند مرادمند و یزدانی ملی‌پوش بودم اما سربازی‌ام به تعویق نیافتاد

بازی کردن در زمین شیراز توهین به اهالی فوتبال است

تهران (پانا) - بازیکن فجرسپاسی شیراز معتقد است قانونی که برای دو بازیکن استقلال اجرا شد باید برای او هم اجرا می‌شد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
من هم مانند مرادمند و یزدانی ملی‌پوش بودم اما سربازی‌ام به تعویق نیافتاد

به گزارش ایران ورزشی، فجرسپاسی به همراه سه چهار تیم دیگر شرایط خوبی در جدول ندارد و اگر با همین روند ادامه دهند تا پایان فصل یکی از گزینه‌های سقوط باقی خواهند ماند. یکی از مشکلات اصلی این تیم کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه حافظیه شیراز است که تمام بازیکنان به آن اذعان داشته‌اند. احمدرضا زنده‌روح هافبک فجری‌ها هم مهر تأیید بر این ادعا می‌زند. البته طی روزهای اخیر صحبت‌های بسیاری پیرامون حل نشدن مشکل خدمت او مثل دو مدافع استقلال شنیده شده است.

بعد از تساوی مقابل صنعت نفت بازیکنان این تیم به شدت نسبت به زمین بازی گلایه داشتند و مدعی بودند همین که سالم خارج شدند جای شکرش باقی است.

من فقط می‌گویم که به هیچ وجه نمی‌توان به این زمین بگوییم زمین فوتبال. بازی کردن در این زمین توهین به تمام اهالی فوتبال بوده و من به سهم خودم از تمام تیم‌هایی که میزبان‌شان بودیم عذرخواهی می‌کنم.

چرا شما عذرخواهی می‌کنید؟

برای اینکه هیچ پیگیری صورت نمی‌گیرد و کاری هم از دست ما جز عذرخواهی برنمی‌آید. حرفی که بازیکنان نفت آبادان زدند کاملاً درست است. اما به چه قیمتی، اگر خدای نخواسته بازیکنی مصدوم شود چه کسی پاسخگو خواهد بود. واقعاً در سال 1400 باید چنین زمین‌هایی داشته باشیم؟! الان که اولین دوره لیگ برتر نیست که بگوییم در سال‌های آینده درست می‌شود الان 21 دوره از لیگ برتر را پشت سر گذاشته‌ایم.

با توجه به جایگاه‌تان و بازی‌های پیش رو چقدر شانس ماندن دارید؟

این بازی نشان داد بچه‌هایی که به تیم اضافه شدند می‌توانند به ما کمک کنند. امیدواریم که در روزهای آینده به هماهنگی بیشتری برسیم تا بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. امیدواریم این اتفاق بیفتد و بتوانیم نتایجی درخور شأن شهر شیراز و تیم فجر بگیریم تا سهمیه استان حفظ شود.

موضوع خدمت شما با سربازی نرفتن دو بازیکن استقلال به یکی از سوژه‌های اصلی فوتبال ما تبدیل شده است.

من قبل از هر چیز باید به مسأله‌ای اشاره کنم تا سوء تفاهم به وجود آمده برای هواداران استقلال برطرف شود. من گفتم اگر فقط بابت حضور در لیست تیم ملی این دو بازیکن می‌توانند خدمت سربازی‌شان را به تعویق بیندازند پس من هم می‌توانستم. با این حال برای هر دو بازیکن استقلال آرزو می‌کنم که مشکلی برای‌شان ایجاد نشود و حالا که در بهترین سال‌های فوتبال‌شان هستند خدمت‌شان هم به تعویق بیفتد و هر چه که صلاح‌شان است همان بشود.

اما...

بله من هم می‌دانم که از قول من مطالب را طوری انعکاس دادند که حالا که من نتوانستم پس آنها هم مشکل‌شان حل نشود که اصلاً این‌طور نبوده است. من چون این شرایط را خیلی خوب درک می‌کنم برای‌شان آرزوی اتفاقات خوب را داشته و دارم.

به شما چه گفتند؟

من موضوع خودم را وقتی پیگیری کردم گفتند که این مسأله شامل حال من نمی‌شود در حالی که در همان مینی‌کمپی که شهریورماه تشکیل شده بود من هم مثل مرادمند در لیست تیم ملی بودم.

این هفته هم با استقلال بازی دارید و تقابل‌تان می‌تواند خیلی جالب و جذاب باشد.

بله، به همین دلیل خیلی دوست داشتم قبل از این بازی مطالبی را بگویم تا سوء تفاهمات برطرف شود.

بازی سختی خواهد بود.

استقلال همیشه استقلال است و امسال هم شرایط خوبی دارد و صدرنشین جدول هستند و می‌دانند چطور بازی کنند و از بازی‌شان چه می‌خواهند و چطور باید نتیجه بگیرند. امیدواریم در روزهای آینده هم خوب ریکاوری و هم خوب تمرین کنیم و تمرکز کنیم تا بتوانیم در این بازی بسیار سخت عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه قابل قبولی هم کسب کنیم. وقتی تیمی ۱۷ هفته شکست نداشته و گل‌های کمی هم خورده نشان می‌دهد که باثبات و باشخصیت است. ما امیدواریم بتوانیم مثل دیدار رفت بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه قابل قبولی هم بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار