ایجاد قطب‌های گردشگری جدید در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل از ایجاد قطب‌های جدید گردشگری در برخی از مناطق این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد قطب‌های گردشگری جدید در استان اردبیل

به گزارش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اعلام این خبر افزود: اجرای طرح‌های گردشگری مختلفی از شمال تا جنوب استان همچون ازنا و و اندبیل خلخال، دریاچه کشت و صنعت مغان و پل معلق هیر باعث ایجاد قطب‌های جدید گردشگری شده که زمینه‌ساز رونق صنعت گردشگری در استان خواهد شد.

وی ادامه داد: فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌ دستی در بخش ایجاد و تقویت زیرساخت‌های گردشگری و توسعه و احیای صنایع دستی استان بسیار موفق عمل کرده‌اند و در این زمینه فعالیت‌های زیادی انجام شده است.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان عملیات عمرانی چهار مجتمع خدمات رفاهی آغاز شده و با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی شرکت گروه هتل‌های ویستاتوس ملل برای توسعه طرح مجتمع گردشگری و آبدرمانی ویستاتوس ملل در منطقه نمونه گردشگری وله‌زیر مشگین‌شهر، صنعت گردشگری این منطقه نیز متحول خواهد شد.

فلاحی تصریح کرد: حمایت از صنعتگران صنایع‌دستی با ارائه تسهیلات، پوشش بیمه‌ای، معرفی محصولات، ارائه آموزش‌های لازم از مهم‌ترین اولویت‌ها در استان بوده که با جدیت پیگیر این موارد هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار