برای نخستین بار

چاپ دو کتاب داستان در خراسان‌شمالی با استفاده از QR کد

بجنورد (پانا) - انتشارات زبان علم به همت گروه دبستان انیمیشنی در استان خراسان‌شمالی برای نخستین بار دو عنوان کتاب داستان را با استفاده از QR چاپ و منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
چاپ دو کتاب داستان در خراسان‌شمالی با استفاده از QR کد

از سوی انتشارات زبان علم و به همت گروه دبستان انیمیشنی که توسط تعدادی از معلمان مقطع ابتدایی استان خراسان شمالی در فضای مجازی تشکیل شده است، دو عنوان کتاب داستانی برای کودکان با نام های «دوستان طبیعت» و «دانا جمع یاد می‌گیرد» در بهمن ماه امسال تدوین و چاپ شد.

قرار گرفتن بارکد QR در این کتاب ها ویژگی این دو کتاب کودک است که علاوه بر متن داستان ها، کودکان می توانند فیلم و روایت انیمیشنی از این داستان ها را نیز ببینند.

کتاب داستان «دوستان طبیعت» ماجراهای یک جنگل است که با محوریت یک یوزپلنگ به نام تیزپا و یک شاهین به نام تیزپر در خصوص محیط زیست تدوین شده است.

براساس این گزارش، کتاب «دانا جمع یاد می گیرد» هم داستانی از ماجراهای یک میمون به نام دانا است که در مسیر حوادث مختلف با مسئله های زیادی روبرو می شود و جمع فرایندی را می آموزد.

این کتاب ها در قطع خشتی و برای رده سنی این کتاب ها برای دانش آموزان مقطع ابتدایی چاپ شده است، برای تهیه این دو کتاب حدود ۳۰ نفر از معلمان استان خراسان شمالی همکاری داشتند.

گفتنی است 85 عنوان کتاب در حوزه آموزش، فرهنگ، شعر آیینی، مذهبی و زبان انگلیسی در انتشارات زبان علم به چاپ رسیده است.

خبرنگار: حامد شاکریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار