نماینده مقام معظم رهبری در آذربایجان‌شرقی:

امروز آذربایجان همگراتر از همیشه نماد وحدت انقلابی است

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به وحدت مردم آذربایجان‌شرقی، این استان را نماد وحدت انقلابی دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۷۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
امروز آذربایجان همگراتر از همیشه نماد وحدت انقلابی است

به گزارش روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امروز پیش از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز خاطرنشان کرد: امروز آذربایجان همگراتر از همیشه نماد اتحاد و وحدت کلمه و شور انقلابی است و اقتدار ملی و ایران قوی را در گرو دلبستگی به همیت ایرانی می داند.

وی با اشاره به فرصت گام دوم انقلاب برای جوانان آذربایجانی تصریح کرد: آذربایجان در مسیر پیشرفت و تبدیل شدن ایران اسلامی به مرکز تمدن نوین اسلامی محور مجاهدت مومنانه خواهد بود.

وی با تشریح اقدامات انجام شده در آذربایجان شرقی در راستای عملیاتی کردن منویات رهبری، استمرار کمک‌های مومنانه از طریق فعال سازی مساجد، هیئت‌ها و خیران، انس با محرومان و سرکشی به مناطق محروم و پیگیری مشکلات آنان، ارتباط صمیمی با دانشجویان، طلاب و دانش آموزان و بررسی مشکلات اصناف، کارآفرینان، مخترعان، مبتکران و سرمایه گذاران را از جمله این اقدامات برشمرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: تکریم شهدا و ایثارگران و مصادیق برجسته استان و نمادهای مقاومت و تولید آثار متنوع هنری به ویژه برای نسل جوان به منظور نشان دادن پیشرو بودن آذربایجان در انقلاب و غنای فرهنگی و هنری تبریز از دیگر اقداماتی است که در استان انجام می شود.

وی ادامه داد: امروزه مصلای تبریز به قرارگاه فعال بصیرتی و کانون برگزاری برنامه های جهادی و عملیاتی و نشست‌های هم افزایی تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه دشمن در آخرین تلاش خود غیرت دینی ما را هدف گرفته و تمرکز خود را بر استحاله شعارهای انقلاب نزد جوانان هدف قرار داده است، مقابله نفوذناپذیر را مستلزم بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار