یک مشاور ساوجبلاغی در گفت‌وگو با پانا:

هزینه کردن برای امکانات دانش‌آموزان، سرمایه‌گذاری برای آینده موفق کشور است

کرج (پانا) - مشاور دبیرستان نمونه دولتی شرافت شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد هزینه کردن برای امکانات دانش‌آموزان امروز، سرمایه‌گذاری برای آینده موفق کشور است.

کد مطلب: ۱۲۵۶۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
هزینه کردن برای امکانات دانش‌آموزان، سرمایه‌گذاری برای آینده موفق کشور است

زینب بابایی، مشاور دبیرستان نمونه دولتی شرافت در گفت‌وگو با پانا گفت: «معتقدم امکانات یک مدرسه در روند تحصیل دانش‌آموزان و تدریس معلمان تأثیرگذار است و وجود امکانات بازدهی بیشتری هم برای معلمان و هم برای دانش‌آموزان دارد.»

وی عنوان کرد: «وجود امکانات تحصیلی یک مدرسه مثل ابزارهای آموزشی، آزمایشگاه، کتابخانه و... باعث درگیری حواس پنجگانه دانش آموزان و در نتیجه باعث افزایش تجربیات و درک راحت‌تر و مؤثرتر دانش‌آموزان می‌شود. بنابراین هر چقدر این امکانات بیشتر باشد، تدریس معلمان بهتر و آسان‌تر و یادگیری و فهم دانش‌آموزان بیشتر می‌شود. هزینه کردن برای امکانات دانش‌آموزان، سرمایه‌گذاری برای آینده درخشان آن‌ها و همچنین آینده موفق‌تر و پیشرفته‌تر کشور است که البته دوباره به جامعه برمی‌گردد.»

بابایی افزود: «مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، شاهد و... از امکانات بهتری نسبت به مدارس عادی شهرستان ساوجبلاغ برخوردارند، ولی در دوران کرونا و تعطیلی مدارس و حضور نداشتن دانش‌آموزان در مدارس باعث شده که هزینه کردن برای بازسازی و بهبود امکانات مدارس کمرنگ و کم‌رنگ‌تر شود.»

این مشاور در ادامه اظهار کرد: «معلمان و دانش‌آموزان هم می‌توانند با اظهار نظر در ارتباط با نیازهای مدرسه به مدیر مدرسه، در افزایش امکانات مدرسه مؤثر باشند. البته معلمان و دانش‌آموزان نیز به صورت داوطلبانه و با تأیید مدیر مدرسه می‌توانند یک سری از امکانات را فراهم کنند.»

وی در پایان بیان کرد: «تعداد کمی از مدارس، در شهرستان ما وجود دارند که آزمایشگاه، اتاق‌های جداگانه پرورشی، سالن اجتماعات، نمازخانه و دیگر امکانات را دارند، بنابراین این مسئله جای پیشرفت دارد و باید در تمام مدارس ارتقاء پیدا کند تا شاهد موفقیت های روزافزون و بیش از پیش دانش آموزان کوشای شهرستانمان باشیم.»

خبرنگار ؛ فاطمه زهرا نصیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار