20 واحد کلاس درس تربیت بدنی در سراسر استان آذربایجان شرقی افتتاح شد

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از افتتاح 20 واحد کلاس درس تربیت بدنی با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال در سراسر استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
20 واحد کلاس درس تربیت بدنی در سراسر استان آذربایجان شرقی افتتاح شد

جعفر پاشایی در آیین افتتاح 20 واحد کلاس درس تربیت بدنی در سراسر آذربایجان شرقی و بصورت پایلوت در دبستان شهید ستارزاده ناحیه 2 تبریز، گفت: اولین قدم در بحث آموزش اصلاح خود است و هرکس که بتواند خود را اصلاح نماید توانایی آموزش و تربیت دیگران را نیز دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: یکی از پرکارترین معاونت ها در دستگاه آموزش و پرورش معاونت تربیت بدنی است، که کار اصلی این معاونت پرداختن به حوزه تخصصی خود است که بسیار از این موضوع خشنودیم.

وی ادامه داد: معاونت تربیت بدنی در 30 ماه گذشته که کرونا همزمان با دنیا در ایران و بخصوص دستگاه تعلیم و تربیت فراگیر گشت به طور جد به فعالیت های خود پرداخت.

پاشایی خاطر نشان کرد: اگر امروز خود را متولی نهاد تعلیم و تعلم عنوان می کنیم باید کاری برای فرزندان آینده ساز این مملکت انجام دهیم و آن چیزی که فرزندان و دانش آموزان ما از معلم ورزش خود می پذیرند از ما پذیرفتنی نیست.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت بیان کرد: حوزه ورزش هم جذابیت دارد و هم به لحاظ انرژی تاثیرگذار است و گره کشای اکثر مشکلات نوجوانان است.

وی تصریح کرد: بسیار خرسندیم که 280 مرکز برای ورزش داریم اگر چه این مقدار با استاندارد جهانی فاصله دارد ولی اگر این مراکز در اختیار دانش آموزان و اولیاء قرار گیرند، بسیار مهم و تاثیرگذار واقع خواهد شد.

جعفر پاشایی بیان کرد: هر مسئله و مشکلی راه حل و برنامه خود را دارد و نمی شود بحث جدی، پیچیده و مشکلی مانند آموزش را بدون برنامه پیش برد و همچنین برنامه های متعددی که حوزه تربیت بدنی و سلامت انجام می دهد می تواند گره گشای کار ما در آموزش باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان افزود: بهترین مقطع برای فراهم ساختن سرگرمی دانش آموزان بسترهای ورزشی و تربیت بدنی است و حتی یک متر افزودن بر فضا و محیط مکان های ورزشی برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار