برگزاری هم‌اندیشی مشاوران در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، از برگزاری جلسه هم‌اندیشی استان در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هم‌اندیشی مشاوران در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک  ری

فاتن شریف، کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ناحیه یک ری، در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: این جلسه هم‌اندیشی با حضور مسئولین اداره مشاوره استان، معاون پرورشی ناحیه یک ری، کارشناسان مشاوره مناطق ری ۲، کهریزک و فشافویه در جهت توسعه‌بخشی به شایستگی‌ها و توانمندسازی مشاوران، کارکنان مدارس، دانش‌آموزان و اولیای آنان صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در این جلسه کارشناسان بر توسعه آموزش‌ مهارت‌های زندگی، فضیلت‌های اخلاقی و آشنایی با فوریت‌های روانی-اجتماعی تاکید داشتند و با هم‌اندیشی‌هایی که طی این جلسه صورت گرفت، نتایج و برنامه‌های مدون در این زمینه حاصل شد.

کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ناحیه یک ری، خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه، بر آموزش شیوه‌های راه‌حل محور، کوتاه مدت و اثربخش و همچنین آموزش هیجان مداری به مشاوران جهت کاربرد در مدارس و ارتقای سلامت دانش‌آموزان تاکید شد و در ادامه کارشناسان مشکلات و دغدغه‌هایی را در این زمینه بیان کردند که ضمن بررسی، راهکارهایی در این باره مطرح شد.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه بختیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار