اهدای زندگی به شیرخوار ۱۰ ماهه توسط کارشناسان اورژانس نیشابور

نیشابور (پانا) - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت کارشناسان اورژانس ۱۱۵ شیرخوار ۱۰ ماهه را که دچار برق‌گرفتی شده بود، نجات دادند و هم اکنون با هوشیاری کامل در بیمارستان بستری است.

کد مطلب: ۱۲۵۶۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اهدای زندگی به شیرخوار ۱۰ ماهه توسط کارشناسان اورژانس نیشابور

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، مصطفی افشارنیک افزود: در ساعت ۱۲:۲۳ دقیقه بیست یکم بهمن ماه در پی تماس با مرکز ارتباطات مبنی بر برق گرفتگی شیرخوار ۱۰ ماهه (که والدین با شیرخوار به مطب دکتر بهمنش در شهر عشق آباد مراجعه کرده بودند) بلافاصله آمبولانس پایگاه شهر عشق آباد به محل اعزام می شود.

وی ادامه داد: هنگام رسیدن کارشناسان اورژانس ۱۱۵، شیرخوار توسط پزشک مطب احیای قلبی ریوی می شود که بلافاصله انجام احیای قلبی ریوی پیشرفته توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ با انجام شوک قلبی و تزریق دارو ادامه پیدا می کند.

افشارنیک گفت: خوشبختانه بیمار بعد از چند دقیقه به زندگی بازمی گردد و سریعا با آمبولانس تحت مراقبت به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم انتقال داده می شود و هم اکنون با هوشیاری کامل در بخش اطفال بیمارستان بستری است.

مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی در پایان از تلاش های کارشناسان اورژانس ۱۱۵ آقایان محسن رنگانی و ابوالفضل عرب برزو در نجات جان این شیرخوار تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار