جشن دهه هشتادی ها در سالن وحدت مشهد برگزار شد

مشهد (پانا) - جشن دهه هشتادی ها با شعار ایران ما و به میزبانی رسانه نیمکت در سالن اجتماعات بوستان وحدت مشهد، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن دهه هشتادی ها در سالن وحدت مشهد برگزار شد

این مراسم با حضور معاون فرهنگی و هنری شهرداری مشهد، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی و راجی نویسنده کتاب صعود چهل ساله و منتخبان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی به مناسبت اختتامیه دهه مبارک فجر 1400 برگزار شد.

حسین باغگلی معاون فرهنگی و هنری شهرداری مشهد در پاسخ به سوال علی هاشمیان مجری برنامه، نسبت به ایده های خود برای دانش آموزان اینگونه پاسخ داد: اصلی ترین مسئله ما در دولت این است که دوره کودکی و نوجوانی که در دوره دانش آموزی آن را می‌گذرانیم، اصلی ترین، مبنایی ترین و جدی ترین فرصتی است که ما تجربه اجتماعی شدن را داریم و با دنیای پیرامون خود ارتباط برقرار می‌کنیم، بنابراین تمام اقداماتی که در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی در کشور و یک شهر سازماندهی شده باشد، باید به نحوی هویت یابی باشد.

وی همچنین در ادامه صحبت خود به توافق عمومی در شورا و شهرداری مشهد و دوره جدید فعالیتی مشهد اشاره کرد و گفت: این رویکرد، رویکردی اجتماعی است و برای توانمندشدن جهت زیست مومنانه و انقلابی در دوره معاصر انجام می شود.

وی درباره این رویکرد گفت: این رویکرد به صورتی نیست که کتابی را به دانش آموزان بدهیم و امتحان دهند و نمره بیاورند، بلکه نیازمند زمینه های تجربه ای است که در آن تجربه ما قرار بگیریم و در اثر تجربه هایی که در بسترهای فراهم شده بدست می‌آوریم، آن هویت را درک کنیم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام مهدی جعفری رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی بیان کرد: ما شرمنده دانش آموزان هستیم. از این جهت که هر جایی که ما کم گذاشتیم، دانش آموزان، به خوبی وسط میدان بودند.

وی در ادامه افزود: من خادم دانش آموزان هستم و ما خودمان را مقصر می‌دانیم که نتوانستیم مسیر را برایشان ایجاد کنیم.

این مراسم پس از گفتگو با مهمانان و اجرای موسیقی انقلابی توسط ایمان حیدری و نمایش طنز امید و مجید پایان یافت.

خبرنگار: نیایش احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار