دانش‌آموز نخبه مشهدی موفق به کسب رتبه بین‌المللی شد

مشهد (پانا) - دانش‌آموز دبیرستان آرمینه مصلی نژاد اداره آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد، در جشنواره علوم کاربردی اندونزی موفق به کسب مدال نقره شد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز نخبه مشهدی موفق به کسب رتبه بین‌المللی شد

حانیه حیرانی دانش آموز پایه دهم مدرسه آرمینه مصلی نژاد در گفت و گو با پانا گفت: ثبت نام من در این جشنواره از جایی شروع شد که پس از کسب مدال طلا در جشنواره بین المللی ابن سینا به من پیشنهاد شد تا در رقابت های بین المللی شرکت کنم. موضوع پژوهش من بررسی اثر متقابل سواد رسانه ای بر فرایند یادگیری و موفقیت دانش آموزان بود و امسال سومین سالی است که به طور جدی روی این مبحث تحقیق می‌کنم. اولین سالی که شروع به تحقیق و مطالعه کردم با شکست های زیادی رو به رو شدم، اما امیدم را هیچ وقت از دست ندادم و با هر بار شکست قوی تر از قبل ادامه دادم. خانم زهرا نژاد علی دبیر راهنمای من بودند و در این مسیر من را بسیار راهنمایی کردند.

وی افزود: جشنواره علوم کاربردی اندونزی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین و آفلاین برگزار شد و در این جشنواره 420 تیم از 20 کشور به رقابت پرداختند و من موفق شدم رتبه دوم را در جهان بدست آورم.

حیرانی خطاب به دوستانش سفارش کرد: به آینده امید و به ایده هایتان ایمان داشته باشید. چون هیچ چیز به اندازه امید،ایده و ایمان نمی‌تواند یک کشور و یک اینده را بسازد.

خبرنگار: مهلا جلالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار