۱۴ شهرستان استان اصفهان قرمز شدند

تا یکدست قرمز شدن نقشه کرونایی اصفهان چیزی نمانده است

اصفهان (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از افزایش تعداد شهرستان‌های قرمز استان خبر داد و گفت هم‌اکنون۱۴ شهرستان قرمز و ۸ شهرستان نارنجی هستند و هیچ شهرستان آبی و زردی در نقشه کرونایی استان اصفهان وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۴ شهرستان استان اصفهان قرمز شدند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، پژمان عقدک در جمع اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت کرونا در استان، اظهار کرد: متاسفانه استان از نظر کرونا در شرایط خوبی قرار ندارد و چیزی تا یکدست قرمز شدن نقشه کرونایی اصفهان باقی نمانده است.

وی افزود: بر اساس آخرین رنگ‌بندی تعداد شهرهای قرمز استان به 14 شهرستان رسیده و 8 شهرستان هم نارنجی هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه هیچ شهرستان زرد و آبی در استان وجود ندارد، گفت: در حال حاضر شهرستان‌های برخوار، تیران، چادگان، خور، شاهین‌شهر، گلپایگان، لنجان و نجف‌آباد در وضعیت نارنجی قرار دارند و سایر شهرستان‌ها قرمز هستند.

وی ادامه داد: در شانزدهم بهمن تعداد شهرستان‌های قرمز استان سه شهرستان بود و در تاریخ بیست و دوم بهمن این تعداد به 14 شهرستان رسیده است.

عقدک تصریح کرد: به مردم توصیه می‌شود برای حفظ سلامت خود و خانواده هر چه بیشتر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار بدهند تا بتوانیم هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره انتقال این بیماری منحوس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار