اهالی محله رضویه پس از بازدید عضو کمیسیون برنامه و بودجه خواستار شدند:

انتقال گرمخانه خاوران به خارج از بافت شهری

تهران (پانا) - اهالی محله رضویه پس از بازدید عضو کمیسیون برنامه وبودجه خواستار انتقال گرمخانه خاوران به خارج از بافت شهری شدند.

کد مطلب: ۱۲۵۵۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
انتقال گرمخانه خاوران به خارج از بافت شهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران چندی پیش از سوی ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گزارشی از مشکلات و معضلات محله رضویه واقع در منطقه 15 در صحن شورا ارائه داد که برخی نکات مطرح شده در آن از سوی رئیس پلیس پایتخت غیر واقعی خوانده شد. در همین راستا اهالی محله رضویه در تایید اظهارات ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درباره مشکلات این محله، بعد از تکذیب آن‌ها از سوی رییس پلیس تهران، طوماری با امضای 454 نفر از ساکنان تهیه و آن را به شورای شهر تهران ارسال کردند.

بر اساس این گزارش در این طومار به برخی مشکلات اساسی محله اشاره شده و در عین حال اهالی تاکید کردند که با وجود برخی پیگیری‌ها، چالش‌ها و معضلات به قوت باقی هستند و همزمان درخواست جابه‌جایی گرمخانه خاوران را از این محل داشته‌اند.

جزییات متن این طومار به شرح زیر است؛

« احتراما به استحضار می‌رساند اینجانبان امضا کنندگان ذیل ساکنان محله شهید پرور رضویه با 45هزار نفر جمعیت در منتهی الهیه جنوب شرقی تهران در شرایط سخت حاشیه‌نشینی و زندگی کارگری همواره در همه احوال حامی و پشتیبان ولایت بوده و تا این زمان با اهدای شهیدان عزیزی چون سردار شهید اسکندرلو و شهید مدافع حرم قدیر سرلک دوشادوش رهبر گرامی انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم. مع ذلک در 15 سال گذشته به احداث گرم‌خانه خاوران در این محله دردهای عظیمی را به پیکر رنجور این مردم وارد شده است.

که از آن جمله مواردی چند را اعلام نموده و از همه مسوولان و بزرگان با فریاد تظلم و استضعاف درخواست یاری داریم:

1_ایجاد بازار فروش گسترده و ساماندهی شده مواد مخدر

2_سرازیر شدن روزانه حداقل 400 نفر افراد معتاد و بی‌خانمان به محله

3_سرقت‌های متعدد اموال عمومی و المان‌های شهری و اموال مردم

4_استعمال مواد مخدر در ملاعام در دید فرزندان و دانش‌آموزان

5_زباله‌گردی و واژگون نمودن سطل‌های زباله و ایجاد چهره بسیار زشت در محله

6_ناامنی روانی حاصل از گردش این افراد در محله و حضور در تمامی بخش‌های شهری

7_ایجاد کپرها و پاتوق‌ها در اطراف اتوبان شهید نجفی رستگار مقدم

8_ایجاد و معرفی تپه سنگی به عنوان مرجع مصرف و فروش مخدر در سطح جنوب و جنوب شرق تهران

لازم به ذکر است که برخی از نمایندگان مجلس و شورای اسلامی شهر تهران از جمله دکتر امانی که در این محله حضور پیدا کرده‌اند و گزارشی که در صحن شورای شهر داده‌اند حرف دل تک تک ساکنان محله رضویه بوده و واقعیات را گزارش کرده و ما اهالی از اینکه نماینده شورا با شجاعت و بدون سانسور، مشکلات محله رضویه را گزارش داده تایید و از ایشان حمایت می‌کنیم در ضمن اقدامات از سوی شهرداری منطقه 15 و شهرداری ناحیه 4 درخصوص رفع این مشکلات به عمل آمده اما اهالی همچنان برای مرتفع شدن این معضل همه یک صدا خواهان انتقال گرمخانه خاوران به خارج از بافت شهری هستند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار