مراسم گرامیداشت دهه فجر در آموزش و پرورش ناحیه یک قم

قم (پانا) - مراسم گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز در سالن شهید عسگری جمکرانی آموزش و پرورش ناحیه یک قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت دهه فجر در آموزش و پرورش ناحیه یک قم

مراسم گرامیداشت دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز با حضور فرهنگیان بسیجی ناحیه یک آموزش و پرورش قم و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، «محمد صفاییان» رییس آموزش و پرورش ناحیه یک در سخنانی با تبریک ایام پیروزی انقلاب اظهار کرد: همه ما مسئولیت داریم نقش ایمان به خدا، رهبری امام و وحدت مردم را در پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام ستمشاهی بازشناسی کنیم.

وی با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امروز به پیشرفت های زیادی در عرصه نظامی، علمی، فناوری و بخصوص امنیت رسیده ایم که همه آنها مرهون خون شهدا و تلاش جوانان انقلابی ما است و باید با جهاد تبیین، این دستاوردهای مهم را بویژه برای نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم.

در ادامه این مراسم، «محمدرضا هاشمی» معاون آموزش فرهنگ ترافیک نیروی انتظامی، نکاتی را در مورد رعایت قوانین ترافیکی و تاثیر همکاری همیاران پلیس یادآور شد؛ همچنین اجرای گروه سرود دانش آموزی «آوای علمدار» بخش دیگری از این مراسم بود.

در مراسم فوق، «ابوالفضل حق شناس» جانشین فرماندهی سپاه قم در بسیج اقشار استان، معاونان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، مسئولانی از سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم و فرهنگیان بسیجی و مربیان حلقه های تربیتی صالحین ناحیه حضور داشتند و به قید قرعه به 10 شرکت کننده، هدایایی تقدیم شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار