رئیس مجلس شورای دانش‌آموزی دبیرستان شهید تاجیک خاتم‌الانبیا:

شورای دانش‌آموزی نهادی برای رساندن صدای دانش‌آموزان به وزارت آموزش و پرورش است

بهارستان دو (پانا) - رئیس مجلس شورای دانش‌آموزی دبیرستان شهید تاجیک خاتم‌الانبیا گفت شورای دانش‌آموزی یکی از برترین نهادهای دولتی برای رساندن صدای دانش آموزان به وزارت آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۵۵۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی نهادی برای رساندن صدای دانش‌آموزان به وزارت آموزش و پرورش است

در جلسه‌ای که با حضور اعضای مجلس دانش‌آموزی انجام شد، پرستو تاجیک رئیس‌مجلس شورای دانش‌آموزی دبیرستان شهید تاجیک خاتم‌الانبیا اظهار کرد: شورا تشکیل‌شده تا فرهنگ مشارکت‌جویی میان دانش‌آموزان ترویج پیداکند و با دارا بودن برترین نهاد دولتی اهدافی در نظر داریم که در نهایت منجر به کامیابی دانش‌آموزان خواهد شد، زیرا این نهاد درجهت مشارکت‌فکری و عملی دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش زمینه‌سازی می‌کند.

تاجیک ادامه‌داد: از جنبه دیگر می‌توان به اهمیت ترویج فرهنگ گفت‌وگو و مشورت بین دانش‌آموزان دراین نهاد پرداخت که افراد با یادگیری‌ مهارت و تسلط بر حل مشکلات ایجاد شده راه خویش را هموار می‌کنند.

وی با اشاره به وظایف اعضا این مجلس نشان کرد: پیرامون ما انبوهی از مسائل و مشکلات دانش‌آموزی وجود دارد که لازم است با دقت تمام آنها مورد بحث و بررسی قرار گیرند تا قادر به مسطح‌کردن آنان باشیم و در این راستا تبادل نظر در رابطه با مقررات، قوانین‌انضباطی و تحصیلی امری ضروری‌است. البته مهمترین وظیفه بحث و ارائه راهکار برای تقویت‌هویت اسلامی است که تحقق این موارد ارتقا سطح روحی دانش‌آموزان را به همراه دارد.

تاجیک در انتها افزود: موارد ذکر شده تنها بخشی از وظایف و اهداف ما در شورا دانش‌آموزی است که با اتحاد و همدلی تمامی اعضا به نحو احسن انجام و قابل دستیابی خواهند بود.

خبرنگار دانش‌آموز: رویا ماهرو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار